~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 16 april 2009

Av Maria - 16 april 2009 18:28

Va lite duktig och gick in till stan idag (5 km). Skulle in på banken och grejja lite.

Sen gick jag en runda och kollade lite och tänkte att jag går till gamla stan och kollar sen när jag va där så är de ju så nära till söder så jag gick tillbaka dit

och tänkte gå in på Gina Tricot.Svängde in med snabba steg och kollade lite kläder. När jag står och kollar på 

ett par braller känner jag hur någon står och tittar på mig. 


Då är de Christoffer Magnussons mamma!

Vi surrar lite och då se jag att Han själv står en bit bort med sin syrra så jag går fram och säger hej.

Gissa om han blev paff!

Hans mamma undrade om jag ville hänga med dom till 

Tjallamalla så jag gjorde de. Hade ändå inge bättre för mig å va ju kul och 

träffa magnum. Var inte igår direkt. Vi bestämde att vi skulle ses på lördag.Skit kul!


Tjallamalla iaf. GUUUUD säger jag bara. Jag tyckte de va bra på deras webshop men när jag kom till butiken var de nästan så ja fick hålla i mig så jag inte svimmade. Jag var i kläd himmlen.

Så häftiga grejjer. Hade de inte vart så dyrt hade ja köpt ett plagg av varje!

Dit ska jag i morgon. LÄTT


Efter att ha gått runt med Magnum så vandrade jag vidare hemöver (5 km)

och svängde in vid ica globen och handlade hem lite nödvändiga grejjer och nu sitter jag här. 

Tänker inte gå 1 meter till idag:P


Ska se lite Sex and the City nu:)

Av Maria - 16 april 2009 10:46

Ska slå på stort och gå in till stan idag. Är en del att titta på så de går rätt fort

fast de är 5 km:)

Måste investera i lite små nödvändiga grejjer:P

Och även hinna med en Chai latte thihi  


guuu vad ja Inte saknar sundsvall .Men med lite tur karnse jag kommer upp i September.  Får se om de blir då eller senare. 


nä nu ska jag göra mig klar och knalla iväg:P



Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards