~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 8 april 2009

Av Maria - 8 april 2009 17:04

i morse gick jag med nicklas till hans jobb vid halv 11 tiden tro ja de va sen

skulle jag gå till söder sjukhuset å de va de sjukaste ställe ja vart på..shit asså


Skulle till allergimottagningen. Tittade på en sån tavla och gick dit de stog.

Kom dit men de va nå helt annat där. Frågade en sköterska vart allergimottagningen va. Hon hade ingen aning. Frågade en annan som inte heller visste men sa att ja skulle gå till informationen. Fick beskrivning och gick dit men de va ingen information där. Hamnade på en avdelning dom byggde om. Efter många om och men hamnade jag ute. Vet inte hur jag kom dit men ute var jag. Kollade på tavlan igen men kom fel så blev less och sket ide.  Går dit en annan dag ist.


Sen träffade jag Micka och Dennis(?) jag och namn..Vi knallade runt lite och efter ett tag så ser vi ett bekant ansikte. Då är de Christian Oliv som kommer gåendes på drottninggatan:P lite kul hehe

Vi drog till i love kebab och käkade. jag och Dennis(?) åt kebab i bröd.

Då kommer de fram en som jobbar där och ger oss en gratis kebab tallrik så Christian, hans kompis och Micka delade på den:P Dom hade råkat göra en för mycke. De kan man ju inte tacka nej till så alla fick mat tillslut hehe

 

Sen ringer Theres (vi gick samma utbildning) då va hon i gamla stan så vi passade på att ses:)  vart riktigt kul

Blev en mysig dag:)


vill inte göra nå mer idag. Blir nog soffan resten av dan:P


ska göra lite te nu=)

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards