~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg under juni 2010

Av Maria - 10 juni 2010 21:35

Plockade upp pappa kl 10 i morse. Han, mammi och jag gasade ut till Birsta.

Fick:

Dator

Kamera

Skor

Smink

Kläder

Ett skit snyggt armband

Sängkläder+Ljus från ikea

Nu är jag glad:D


Åkte hemmåt runt 2 tiden och va framme runt 20 i 3 typ.

 Hann ligga på gräsmattan och sola i cirka 40 min innan de va dags att börja göra iordning syrran inför balen. De tog sin lilla tid.

Hon har typ skit långt och tjockt hår så mamma och jag fick turas om att locka de.

Vi va klara kvart i 6 och skulle hämta en kompis till henne 10 över 6

så vi hann ta lite bilder på henne ochså.

Så galet vacker!  Har nog aldrig fått andvända så mycke näsdukar förrut;)

Tårarna bara rann.


Drog iväg till Liden och skolan där balen är. Tog lite mer kort och sen åkte vi hemmåt.

Har grillat lite och nu ska jag lägga mig och se på film.

Är något seg..


Hörs i mööra=)

Av Maria - 9 juni 2010 20:39

Ååååå vad jag vill hem nu! De är så tråkigt när de är skit väder och inte kan jag andas heller pga kattfan.

Sitter och kollar på biljetter så de blir nog bara 2-3 nätter tll.

Med lite tur bara 2 beroende på priser. 

Jag vill hem och träna å grejja inte sitta här och titta ut igenom fönstret.


Men i morrn blir de ju lite shopping sen kl 19 ska syrran på bal så ska börja i tid att fixa hennes hår och smink.

Ska bli riktigt kul. Sen fredag är de ju skolavslutningar och sånt.


Nä ska gå och kika på tv nu och hoppas jag blir trött och somnar så de blir morgon snaaaart

Av Maria - 9 juni 2010 10:48

Komma till skit väder va ingen hit. Jag toook längtar tills i morrn.

Ska träffa Pappi och shoppa:D  Va på media markt och gluttade på datorer igår en snabbis. Har nog hittat min. En liten röd jätte söt grejj med 11 timmars batteritid. Billig va den ochså=)


Sitter med hårfärg i nu. Hade ingen större lust med att gå runt med världes utväxt på fredag på avslutningarna. Soo not gonna happen!


Måste gå och kolla håret!

Av Maria - 9 juni 2010 07:18

Kom fram runt kvart över 10 igår. Mammi stog och väntade.

Folk stog och stor glodde när ja gick med mina rosa väskor:P

Drog till birsta och käkade lunch och började fixa allt vi skulle göra.

Var uppe hos mamma runt 3. Något seg. Köpte hårfärg men ska göra de idag istället.  Ska göra massa annat idag ochså..


Har as ont i huve så ska gå och lägga mig igen.

  

Av Maria - 8 juni 2010 04:51

Somnade runt halv 3 och klockan ringde 4. Blir inga problem att sova på tåget idag iaf! Nog för att de är väldigt tidigt å kliva upp 4 men de är ju skönt att

komma fram i tid när man ska åka iställe för att komma fram på kvällen.


Ha en massa att fixa med mamma idag så de blir fullt ös när jag kommer.

Nu har jag gjort mig iordning och ska packa ner de sista som nätt och jämt går ner i väskan. Åker in till centralen lite tidigare, om cirka 45 min.

Måste hämta ut biljetten och köpa fika. Förra tisdagen va de as mycke folk så de blev världens längsta kö sen är jag tok hungrig ochså  


Vi hörs i Norrland!  

Av Maria - 7 juni 2010 21:51

Nu har jag nog slagit rekord i tyngst resväska tro ja! Fattar inte hur ja ska lyckas släpa den där till centralen i morrn. Måste nästan ha lyftkran för att få

skiten på tåget. Eftersom jag inte vet när jag kommer hem så har jag tagit med lite extra och några extra par skor, Man vet ju aldrig lixom.


Ska snart ta och lägga mig och kolla på En fyra för tre, serien som gick på 90-talet som är så sjukt rolig. Ska upp om 6 timmar så ja hoppas jag somnar i en vettig tid


Vi hörs i möööra  

Av Maria - 7 juni 2010 17:37


Åhh ja somnade.. Satte mig i soffan och glodde på tv och somnade sittande.

Va inte ens trött. När jag slog upp ögonen möttes jag av en tom gapande väska

och blöt tvätt överallt som jag inte hann torka för tiden gick ut i tvättstugan.

Mycke av de blöta ska jag ta med så nu måste ja hänga upp de så de torkar.

Måste städa, diska sortera typ 150 kilo tvätt, dusha, packa osv..

Ska upp 4 i morrn så timmarna dit verkar de finnas att göra nåt iaf. 

Skulle in till stan runt 4 men de sket sig lite..


När jag ska vara borta lite längre så skriver ja alltid ner världens lista på allt så inger glöms. Nu har jag nog slagit rekord.  Synd att de inte va en önskelista.

Har dock en sån ochså som ska gå i uppfyllelse på torsdag *Längtar*


Måste köra igång nu så man få sova lite innan 04.00

 

Av Maria - 7 juni 2010 12:11

  Vad är detta?  Vem vill gå runt och se ut som en dålig kopia av bigfoot?

Skulle bra gärna vilja veta hur man tänkte när man gjorde dessa.

Dom finns på Brandos.se 

och har de fina priset av 1049 kr

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards