~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 17 juni 2010

Av Maria - 17 juni 2010 18:34

Igår i Kungsan så hörde ja en snutt av en låt som ja inte hört på år och dar och som är å fruktansvärt bra. Nu kom jag på va den hette och vem de är.

Mycke minnen i den här låten.


Med bra bas och allt sånt där blir låten guld      

De här är såååå min musik:D

Av Maria - 17 juni 2010 17:53

Ikväll ska ja göra nåt som ja tycker är rätt kul. Jag ska ha tjejkväll med min fina lilla rosa Satc box  , en knall rosa badbomd från Lush, ansiktsmasker, Massor av te, nagelförlängningar och massa annat.

Tok mys!

De är ju snaaart helg och då vill man ju va tip top  


Jo Maddi, foundationen är skit bra! Den bästa ja haft   


Av Maria - 17 juni 2010 14:46

Har spenderat 1,5 timme på ams och lyssnar på massa info ja inte ens behövde.

Dock fanns de många att prata med och nya människor är aldrig fel=)


Är hungrig som en varg så ska fixa mat.


Såg när jag kom hem att plasten som suttit för mitt vardagsrumsfönster och balkongdörr är efter 2 månader äntligen borta och de gick att öppna dörren.

Dock så finns de inge räcke på ballisen än så man får inte gå ut men bara att kunna öppna dörren är helt fantastiskt 

Nu är de svalt och skönt och ingen instängd knepig lukt. GILLA=)


Mitt nya balkong golv och lite ställningar



Av Maria - 17 juni 2010 10:38

Vaknade runt 10 snåret. Galet skönt!  Ska på ams idag på nån info kl 13.

Ska gymma ikväll tror jag. I morrn ska ja tvätta och se ska ja på grönan så då hinner jag nog inte.

Tänkte boka in ett spinningpass i helgen ochså om de finns.


Nu skriker magen på frulle!


Glöm, glöm att jag finns, glöm alla ord och alla du minns

Glöm de vi ha gjort och vad du trott

Släpp de som har hänt och sudda ut de du har kännt

Glöm allt de vi aldrig haft

Glöm glöm glöm mig om du kan


Timoteij - Glöm mig

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards