~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 27 juni 2010

Av Maria - 27 juni 2010 06:33

Midsommarafton har passerat. Gjorde inte så mycket på dagen.

Åt en massa god mat och runt 7 halv 8 snåret fick jag skjuts av syrran (på hennes moppe, gissa om ja höll i frisyren)  en bit bort på

byn där de va festligheter. Träffade Sandra och en massa andra roligt folk.

De va cowboy tema och började med lekar. Kasta hästsko och yxa bland annat.

Jag kastade YXA och jag lever. Helt otroligt.

Va helt säker på att den skulle fastna i huvet:P


Sen blev de dricka och surrande med massa folk och resten av kvällen är en

"De som händer i Norrland, stannar i Norrland" så de säger ja inge mer om  

Händelserik vart den iaf.


Igår åkte jag till pappi.  Vi va och käkade, tog en sväng på affärn och köpte lite götta sen dammade vi av mitt gamla x-box och körde rally så gruset stänkte i vardagsrummet.

Skrattade så de gör ont i magen nu.

Spelade kort och drack te, sen skulle vi kolla på nån film på tv:n och då somnade ja i fåtöljen.


Nu ska ja gå och kolla in va de finns för gött i kylskåpet så magen slipper kurra som en tok:P

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards