~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 1 juni 2010

Av Maria - 1 juni 2010 13:58

Har kommit fram. Resan gick galet fort. 2 timmar tåg tll söderhamn och 2 timmar buss resten. Gick så sjuukt snabbt!

Mötte mammi på stan och fikade lite.  Tycker stan är lite tragisk numera

Den va tyst och helt tom. Nån tant här och där men mer va de inte.

De är ju synd..


Väntar på att syrran ska komma hem. Runt 4. Då ska vi ta en promenix runt byn och prata om lite som hänt och bara umgås=)


Nu ska ja hjälpa mamma med lite små grejjs!

Av Maria - 1 juni 2010 05:02

Har varit vaken i cirka en timme nu. Är så trött så ja mår illa.

De blev inte många minuter sovit i natt..

Har snart packat klart och fått på mig något så när vettiga kläder, fått antiktet på plats, håret va lite krångligt men de funkar.

Ja hoppas ja får sova på tåget, brukar alltid bli så sjukt pigg när jag sitter där..

Well well


Ska fixa de sista och åka om cirka 30 min.

Hörs i Norrland  



Den sanne vännen visar sig i nödens stund 

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards