~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 4 juni 2010

Av Maria - 4 juni 2010 22:38

Gjort idag: 

Gymmat, handlat mat, varit i Forum Nacka, Hängt med Lasse,

träffat Majsan och Lars(Stinas och Crilles föräldrar),  suttit i kungsträdgården med Lasse, Daniel,  Uffe, Majsan, Lars, Crille, Stina och Tomas och kikat på studenter och massa folk plus nån knepig demonstation, Ätit på Tre Indier på söder, skit god mat!, pratat, skrattat.  Hela dagen kan sammanfattas som väldigt rolig och trevlig=)


Nu väntar sängen på mig. Är så tok trött efter alla knepiga nätter med illamående och sånt  men inget sånt ikväll:D  Wohoo!


Är så avundsjuk på studenterna, skulle nästan kunna göra vad som helst för att få ta studenten en gång till. En av dom bästa dagarna!


Några kort från Kungsan, studenter och min cider.

Blev så glad när jag såg på Tre indier att dom hade hallon/lime cider.

Kan inte dricka päron eller äpple längre  

         

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards