~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 15 juni 2010

Av Maria - 15 juni 2010 18:45

Ja ha lyckats tappa bort min kamerasladd  bland packning och massa andra grejjer så de får bli kort imöra iställe.


Nu ska jag bädda ner mig i soffan med en stooor te kopp och kolla på Satc säsong 2. Eller så mycket jag orkar se iaf är rätt trött.

I morgon blir de en tur till  gymmet  =)


En riktig vän litar på mig även när jag verkar opålitlig,

tror på mig när de jag säger verkar otroligt,

försvarar mig även om de jag gör just då verkar oförsvarbart.

Det karnse inte är så konstigt att de är ont om riktiga vänner


Av Maria - 15 juni 2010 16:02

Är hemma efter en sväng till stan. Mötte upp Simon och kikade på parfymer. Hittade så många jag ville ha så jag måste fundera lite innan jag väljer.

Blev lite handlat på  H&M. Sminkpenslar, ansiktsmasker och lite små krafs så

man kan stå och göra sig vacker vid spegeln   sedan drog vi till Gamla Stan och strosade runt och kikade lite.

Gick förbi storkyrkan. Blir spännande på lördag:D  Jag ska lätt se bröllopet!


När jag va påväg in mot stan så gick jag igenom Kungsträdgården och mitt i allt hör jag en röst som jag känner igen och kollar mot scenen.

Där står Tony Irwing med 2 danspar och visar upp nån dans grejj.

Tog lite kort som kommer senare=)


Köpte med mig massa mat hem så ska ta och laga till nåt nu  

Av Maria - 15 juni 2010 09:37

Är lite nyvaken. Va såå skönt att sova i sin egen säng igen och slippa ligga och trycka på nån liten madrass:P

Ja ha ju en rätt stor säng så man kan bré ut sig hur man vill. GILLA  


Ska snart hoppa in i dushen och fixa ansiktsmask och raka benen och sånt tjejigt.

Sen måste jag in till stan och gå på banken och sen karnse man hittar nåt kul att lägga en slant på  


Senare ska ja visa vad jag fick av pappi. De va ju mina födelsedagspresenter

eftersom jag inte åkte upp nåt när jag fyllde år så bilder på de kommer under dagen!


Här är några från lördagens utgång. Mer finns på Littlecandygirl.bilddagboken.se 

       

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards