~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 18 juni 2010

Av Maria - 18 juni 2010 21:07

Jag har kommit fram till att jag ska varken laga mat eller städa.

Skulle för ett tag sen skura golvet i köket. När jag skulle vända mig om tog jag sån fart och slog i mitt vänstra knä i en skåpdörr som var öppen och lyckades pricka hörnet. Har numera blå, gul, röd, grön typ alla möjliga färger på mitt knä.

Tjusigt!


Sitter och kollar på ett program från konserthuset där alla kungligheter är på en konsert nu.

Victoria och Daniel måste ju vara sveriges vackraste par.

De har jag alltid tyckt. Inte bara för att dom gifter sig i morgon.

Hon är så vacker och jag tror hon kommer göra sig super som drottning när de är hennes tur att ta över i framtiden.

Jag ska sitta bänkad i morgon med  massa gött att äta och följa allt på tv=)

Av Maria - 18 juni 2010 16:29

Jag satt på govet och sorterade tvätt och märkte att de blev väldigt mörk i rummet och rätt va de va så small de till. Jag är inge större fan av åska.

Tycker inte om saker man inte kan påverka. De är lite creepy.Slängde mig på alla eluttag och drog ut alla sladdar.

Kan inte se Satc  


Regnet de bara öser ner

Av Maria - 18 juni 2010 13:55

Åkte till stan och kikade lite. På vägen in hoppade jag av i Slussen och promenerade in. Tog en liten annan väg och hamnade vid scenen vid slottet

där en del Love 2010 är. Såg massa fin klädda vakter och massa sånt och sen såg jag att de stog tok mycke folk upp mot slottet. Nyfiken som jag är så gick jag och kikade.

De va repetitioner inför morgondagen. De va poliser, hästar, militärer(varav en som svimmade lite typ), vakter, fotografer, snygga bilar och massa sånt överallt. Och jätte mycke folk.

Gissa vem som trivdes!  

Va inte där så länge. Shopping suget för stort och   sen luktade de hästskit och pink överallt och de va inget ja kände att ja ville känna lukten av så ja knallade in till stan.



Lite bilder från repetitionen och de jag handlade. Bland annat ett par knall rosa skooor:D

   

      

 

Av Maria - 18 juni 2010 09:26

Vaknade med en huvudvärk som inte är av denna värd.

Ska snart sova vidare, är t0k trött ochså.

Måste vara pigg ikväll  


Kl 15 är de tvättdax. Behövligt kan jag säga! :P


Nä nu ska ja sova mera

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards