~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 3 juni 2010

Av Maria - 3 juni 2010 23:51

Har haft svårt att sova sen i början på förra veckan. Blir jätte trött, lägger mig och de slutar med att jag ligger och vrider mig och blir jätte pigg och mår as illa.

Fattar ingenting.  Nu känns de som att ja kommer hänga över toaletten hela natten men de kommer inte hända. Hoppas jag..

Tar en sovmorgon i morrn och går och tränar när jag vaknar.

Ska gå förbi affärn i morgon och köpa med mig frukt och grönsaker och göra en jätte sallad och gotta mig i =)

Har endå inge vettigt att göra på dagen så jag spenderar den helst på gymmet=)



Hur Vet man att man har en Riktig vän?

Av Maria - 3 juni 2010 19:28

<3 

Av Maria - 3 juni 2010 19:01

Nog för att denna resa varit helt okej så va lyckan stor när dom sa på tåget

"Nästa, Stockholms central". ÅÅÅÅÅ vad jag vart glad  

Tåg resorna både upp och ner har gått tok fort. Hann bara sätta mig så skulle jag av.


En annan grejj som gjorde min dag va när ja gick in på Gallerix och träffade

 Hon-med-sveriges-snyggaste-hår aka Sanna Hådén  

De va ju över ett år sen så va så sjuuukt kul:D

Får inte dröjja lika länge till nästa gång!



Ska hoppa in i dushen nu och sen blir de soffan. Tänkte lägga mig i tid ikväll, ska till gymmsi i morrn:D  Tänkte boka spinning och lite sånt med.

Vore kul om de fanns i en vettig tid på lördag. 


Ha en mysig kväll!

Av Maria - 3 juni 2010 09:25

Guuud va vårshowen va bra igår!  De va längesen jag skrattade så mycket.

Syrran sjöng så jag var rörd och såååå stolt. Folk skrek och applåderade när hon va klar. Jag skrek som en tok. Hördes nog mest hihi


Åker hem idag. Har konsigt nog ingen större lust.

Längtar tills Lördag. Ska på sommarkrysset med Simon då:D

Vi hade as kul där sist och den här gången ska kameran med;)


Har ingen lust att festa alls och alkohol är ja bara så tok less på.

Tycker de börjar bli så töntigt att folk ska dricka hela tiden.

Ja menar man kan ju ha kul utan och lägga pengarna på nåt roligare.

Såå kul är de inte tycker ja. Å inte så gott heller. 


Well well   Frukost=)

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards