~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 21 juni 2010

Av Maria - 21 juni 2010 20:44

Lyckades hitta min Ipod. Den hade hamnat i ett veck i fodret i min väska. Puuhh

vill inte sitta i bilen påväg till Holm utan vettig musik.

Dom skit radiokanalerna dom har där uppe kan man ju få hjärtstopp av att lyssna på för de är så dålig musik..Synd men sant.


Well , ska tina hallon och fixa lite goda mackor och sjunka ner i soffan med min

älskade Satc box  


Tog min större träningsväska att packa i. Måste ligga på den för att kunna stänga den. Nu är de bara 2 par skor som ska ner. Och dom SKA ner hihi


Av Maria - 21 juni 2010 17:52

Har i 2 timmar letat min Ipod och kan inte hitta den. Har laddaren och hörlurarna men den lille är poff borta.

Är helt färdig efter att ha vänt upp och ner på hela lägenheten.

Måste börja packa snart ochså. Tänkte försöka få sova lite innan 04.00 då klockan ringer.

Ja hoppas den kommer fram tills i morrn. Annars ha ja ju min  mini mini och

internet så musik är inget problem på tåget=)

Av Maria - 21 juni 2010 11:10

Helst skulle jag vilja ligga i soffan och kika på Satc.

Är så skit trött idag. Har drömt så knepiga drömmar i natt.

Vaknade om vart annat hela tiden. Blev inget riktigt sovande inatt.

I morgon bär de av till Norrland igen. Ska ha lite kvalitetstid med pappi.

Jag hoppas bara han inte får jobb och måste iväg dit. Han måste tack ja ochså..

Iofs så är de rätt bra för då kan vi shoppa när han kommer ner hit i Augusti  

De är inget ont som inte har nåt gott med sig sägs de ju.


Nu ska jag och min älskling Adam Lambert ta tag i dagen.

Ska lägga fram allt jag ska ha med och se vilken väska som blir bäst=)

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards