~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg under maj 2009

Av Maria - 21 maj 2009 21:30

Jobbade idag. Gick väl si sådär. Började dagen med ett sjuuukt näsblod.

Har inte haft nösblod på 15 år. De hände 2 gånger. Fick ont i huvet och blev yr i mössan. De är lite mycke nu på vissa håll så dom på jobbet trodde att de va därför. Ska snart ta tag i de. De kommer komma mer om de sen när de har blivigt akuellt så att säga. 

Sen på tvärbanan hem så fick jag sjuk frossa så vart hem och lägga sig i soffan ett tag för att sen göra lite mat.


I morgon blir de slappt. Är ledig. Jag hoppas de blir lite sol så man kan bli lite brun på ballisen. Tänkte försöka hinna till ett solarium här fram över. Får se hur de blir.


Ska lägga mig och läsa nu!

Av Maria - 21 maj 2009 09:35

Vilket betyder bra pengar för mig idag på jobbet. weiii

Jobbar 4 timmar och får betalt för 8. Går med glädje till jobbet idag hihi


Var i hökis igår kväll. Stina och Crilles föräldrar kom och ska stanna några dagar.  Mysiga människor.  Satt där hela kvällen och surrade och drack vin m.m

Var hemma runt halv 1 snåret. 


Börjar 12 idag. Lite ovanligt. Oftas är mina tider 10-19 såde känns riktigt skönt. Är ledig till tisdag sen om inget annat dyker upp vilket jag misstänker att de gör men vi får se.


Ska käka lite nu!

Av Maria - 20 maj 2009 08:10

Philmans göteborgssång har gått i mitt huvud nu ett par dagar. Lyssna på den haha


I måndags blev de tårta och presenter i hökis. Mysigt Mysigt!

Va riktigt roligt hihi

Sen blev de jobb igår. 10-19. Gick ovanligt fort fast de inte fanns nåt att göra.

Ska knega idag ochså 10-16. Skönt att sluta lite tidigare. Lite ovanligt de.

Tänkte hinna en sväng på stan. Vill ju inte missa något hihi

Min stora jätte klocka har tappat sekundvisaren så måste lämna in den.

Min älskling.. jag hoppas de går fort att fixa.


Sitter och fixar naglarna nu innan jag ska kila så har lite svårt att skriva

men karnse uppdaterar sen om jag hittar något på stan.


Ha en bra dag!

Av Maria - 19 maj 2009 08:33

Remember those walls I built,
Well baby they're tumbling down

Av Maria - 18 maj 2009 06:44

Ska vara på sös idag kl 08:00. Va är de för tid. Mitt i natten typ.

Lyckades ta mig upp efter att ha lyckats somna allt för sent.

Lär ju inte vara vaken mycket idag inte. Brukar kunna sova en del efter

sprutan som även är min första sen jag flyttade ner. 

Har redan bott här i 6 veckor. Helt sjukt vad tiden går!


Skulle ha behövt varit in på stan sen idag och köpt lite linnen på Gina men 

jag får se hur länge jag sover och hur jag känner mig när jag vaknar.


måste göra mig iordning och kila snart.

Skriver karnse senare idag om jag har ork!


HÄJ

Av Maria - 17 maj 2009 11:31

Vilken helg de blev. Fredan, Party hela natten. Roliga människor, champagne drinkar, bra musik. Allt va på topp!

Igår, Eurovision.Så kul att Norge vann. Snyggingen där hihi

Hamnade sen på Sjätte tunnan. Medeltids ställe i gamla stan. Så mysigt.

De var med i de okända för ett tag sen. Kan rekomendera de för den som gillar

medeltida ställen. Super mysigt!


Var hemma vid 3 i natt. Slog upp ögonen kvart över 9 och var pigg så de

får bli en sväng in till stan och kika lite. Ska även vara duktig och gå in.


Ska pysa nu!

Av Maria - 16 maj 2009 16:50

Vilken kväll det blev igår.

Jobbade till 19 och åkte sen direkt till hökis och gjorde mig klar där. Hade vart på systemet och inhandlat lite små grejjs hihi

Jag va väl framme vid halv 9 snåret och hade inte ätit nåt så jag och Per

knallade iväg och handlade lite mat. Efter de va de bara äta och byta om

och göra sig redo för kvällen.

Först skulle vi på thank god it´s friday men de va 20 år där och per är 19 så vi gick vidare till Torget. Så mysigt ställe. Satt där och drack och surrade tills dom stängde och gick då vidare till Paradise (libra) och dansade järnet till stängning.


Va så sjukt roligt där. En grejj:

Mitt i allt när jag skulle gå på toa med marcus kommer en kille och drar mig i armen så vi snackar ett tag och sen säger han. "du måste bara träffa Bobby".

visst tänkte jag. är väl nån kompis till han. Så vänder jag mig om så står  BOBBY där:P

HAN BOBBY. Gissa om jag svimmade:P

Han från "den rätte för rosing" frisören. OMG va han var trevligt.

Inte som på tv. Var helt annorlunda och roligt att prata med.


Kl 03 när de stängde gick vi till donken för å äta lite.

Va hemma runt kvart över 4 halv 5 snåret nåt sånt.

Åkte hem halv 9 i morse för min mobil va helt död. Vill inte missa nå tider på jobbet så åkte hem och laddade den. Något risig haha

När jag klev innan för dörren såg jag att mitt personal kort kommit.

Så de blev till att piffa till sig och gå ut och köpa ett par skor.

Lär ju bli en hel del skor fram över. Gör inte min nånting moahah


Ikväll blire Eurovision och fest i Gamla stan. Mysigt värre!

Ska hoppa in i dushen nu och göra mig iordning!


Bilder från helgen finns på

Littlecandygirl.bilddagboken.se

Av Maria - 14 maj 2009 21:43

Vaknade runt 8 i morse. Klev upp och kollade på sex and the city och åt lite.

Vid 12 tiden ringde Marcus och frågade om han kunde komma hit medans han väntade på att Stina skulle komma till centralen. Hon ha vart i hudik i veckan. Jag hängde med in och mötte henn. Mycket trevligt!


Åkte sedan vidare till skärholmen och knallade runt där i 2 timmar. Kan säga att huvudet hade snurrat runt om de inte satt fast. Finns så mycket att kolla på. Blev helt salig där ett tag.

Va in på new yorker och fick med mig en t-shit ut. Svart med jätte snyggt silver mönster.

Sen blev de en chai för att sen sätta mig på bussen och åka till jobbet vid halv 4.

Där var de väldigt lugnt. Ella och jag stor och pratade tatueringar (hon har några stycken), miami ink, eurovision och massa annat så dom 3 timmarna gick väldigt fort.


Sitter nu och kollar på semifinal 2. Har inte vart nån riktigt bra låt än men de karnse kommer.


Har ochså bokat tågbilett till Sandra. weiiii Snart så!


ska kolla vidare nu!

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards