~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 3 maj 2009

Av Maria - 3 maj 2009 19:10

I morrn blire jobb. Weeeiiii 10-19. Me likey!


På dagen ska pappa ner till tågstationen i s-vall och fixa biljetter till tisdagen då han förhoppningsvis kommer ner om de inte skulle vara fullbokat eller nåt.

Hoppas inte de. Han stannar över dagen. Dom har så konstiga scheman nu.

Men de spelar ingen roll. Huvudsaken jag får träffa han iaf!


Sen kommer mamma och dom hit i juni och sover över nån dag.

Blir kul att se hur man ska stuva runt dom så vi får plats i våran enkla boning

men de är sånt man löser när de närmar sig.


Va till värtahamnen förrut med Marcus och träffade hans mamma och hennes kille. Trevliga prickar de där. Dom skulle åka iväg på kryssning till tallin så passade på att hejja innan dom skulle åka. Dom bor uppe i hudiksvall så Marcus ville passa på. 


Ska ta ett bad nu. Känner att de skulle vara på sin plats efter en hel dag på stan. Har även löst mitt kamera problem. En trevlig kille på Clas Ohlsson

tipsade mig om en minneskortsläsare dom va väldigt liten och behändig.

De går mycke fortare och föra över bilder med den än med kabel så jag slog till. 149 kr. inte så farligt. Ska hänga den runt halsen i ett fint snöre så den inte kommer bort.


Ska kila nu:)


Av Maria - 3 maj 2009 09:59

Jätte stort grattis på 22 års dagen Crille:D  Hoppas du får en super bra dag! :)


 Idag tänkte ja vara hurtig och knalla in till stan. Ska gå på Clas Ohlsson

och kolla om dom kan tänkas ha en sån sladd till min kamera. Min sladd finns inte. Har letat igenom lägenheten 3 gånger men de är kört.

Jag kan så vad om att den kommer fram när ja köpt en ny. Brukar allid vara så.


Igår kväll va Marcus hit en sväng och fikade och kikade lite på Robinson.


Ikväll blire karnse Particia. Min mage har vart väldigt vrång nu i 3 dagar å gjort ont och jag ska jobba i morrn 10-19 så ja får se hur jag gör:)


Ska äta lite nu och kila vidare:)


Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards