~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 28 maj 2009

Av Maria - 28 maj 2009 19:12


I’ve been down a winding road.There were days I felt like letting go.But you’ve only got one life.I’m gonna give it all this time. This is it I gotta start living.I don’t care what people are thinking.I know now what it’s all aboutThere’s not a thing that can stop me,I’m gonna run this one out.

Av Maria - 28 maj 2009 15:17

Orkade inte springa runt där i regnet. Upp och ner med paraply så fort man ska in nån stans. Nä köpte det jag skulle och styrde stegen hemmåt.


När jag kom hem tog jag fram damsugarn och svepte runt med den. 

De va på tiden. Golvet hade nästan en grå hinna på sig av damm.

Inte likt mig. BLÄÄÄÄÄ   Ska även ta itu med disken så allt sånt är borta tills imöra. 
Kommer inte på nå vettigt att göra till lunch. Spagetti och korv karnse men

spagettin brukar ju bli så hård. Nån som vet hur man kan slippa hårda spagettis?  

Eller ris och korv karnse eller nudlar. Guu va kreativ man är haha

De löser sig nog.


Ska fortsätta städa..wohoo


Av Maria - 28 maj 2009 09:58

Och de känns så skönt!  Har sista jobb dagen för den här veckan i morgon. En 10-19 dag. Sen efter de bär de av in till centralen för att möta Sandra.

Ska bli såå roligt hihi

Måste försöka komma på nån vettig lunch men de löser sig nog. 


Idag tänkte jag åka och sola och sen ta en vända på stan och kika lite. Kan ju ha missat nåt hihi

Skulle vara roligt att hitta en snygg klänning. Får se vad man kommer hem med. Ska även bli skönt att få lite färg! 


Ska kika på rent hus nu och dricka te!




Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards