~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 2 maj 2009

Av Maria - 2 maj 2009 17:42

Jag och Nickas va ut till Skärholmen idag.  Va ett jätte stort köpcemtrum där.

Jösses typ. Va in på new yorker och kom ut med en skjort klänning. Lila och vit rutig. Tänkte lägga upp en bild men har ju inte sladden till kameran.

åååååå va de stör mig att den är borta. Har den alltid på samma ställe men

igår bara poff borta. Blir GALEN snart om den inte kommer fram. 

Åker och köper en ny isf. Känns lite onödigt eftersom den borde finnas här men är bara lite för vrång för att komma fram.


Ska sätta mig på balkongen en stund nu medans solen är kvar.


Dagens låt : Sean Kingston - Fire Burning


jo, Cissi från idol va på tunnelbanan idag:P

Av Maria - 2 maj 2009 11:17

Håller på att göra mig klar för att åka till skärholmen. Alla på jobbet har sagt att jag ska åka dit. Finns visst nån jätte stor galleria där jag inte fick missa och de vill jag inte missa heller. hihi

Såg att en av mina favvo butiker jag hittade i köpenhamn ligger där.

New Yorker. Billiga snygga kläder. Älskar dom.  De är värt ett besök om ni åker

hit till sthlm eller till köpenhamn.  


Har lite klädångest. Har ingenting att ha på mig på dagarna. Får gå naken.

Eller näe. är ju onödigt å skrämma folk iofs. Vill hitta nå billigt och snyggt så ska kolla på New Yorker idag. Visste inte att de fanns här ens så blev riktigt glad hihi


Ska äta och göra mig iordning!


Over and out

Av Maria - 2 maj 2009 09:10

..och jag skulle göra vad som helst för att få ditt liv att verka bättre men de spelar visst ingen roll vad jag gör för när jag slitit för att få allt att funka så får jag aldrig nått tillbaka.

De känns som att motvinden aldrig kommer vända.

Men de är bara sitta där och vara bitter. Jag kan inte göra nåt mer nu.

De är upp till dig hur de ska gå.





Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards