~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 4 maj 2009

Av Maria - 4 maj 2009 21:59

I'm gonna make it all the way
Gonna make it all the way
I've come too far to go astray
I walked on, I'm still going
I'm gonna make it all the way
Gonna make it all the way
I'm not gonna stop until the day
I'm standing on top of the world

Av Maria - 4 maj 2009 21:28

Snackade med Lena idag (chefen). Nu har jag 32 tim/veckan hela sommarn och mycke tider fram till dess så nu är jag så sjuuukt glad! wihiiii

Gick jätte bra idag btw. 

När jag slutade kom några darlings och hämtade mig så åkte vi och handlade.

Hade typ ingen mat hemma. Hårdbröd och nån vissen mjölktetra wohoo


I morrn kommer pappa ner hit:D  längtar ihjäl. Ska bli så roligt.

En hel dag på stan. Dröjjer ju lite till nästa gång vi kommer ses.

Ska även vara duktig och kliva upp typ halv 7 och tvätt till 11.

han kommer in 11.30 så ska vara klar till halv 11 så jag hinner in i tid.

Är lika bra att möta han vid spåret han kommer in på så att han inte går vilse.

Han har aldrig vart här förrut så de ska bli kul att få visa han vad jag gör på dagarna.


Nä ska slänga mig på sofflocket nu ett tag och glo på tv lite.


Är så glad att allt går så bra nu:)


http://www.youtube.com/watch?v=jyM4p2yzjy8&feature=relatedDe är så värt att kolla på :D

Av Maria - 4 maj 2009 08:09

Jo de gör de men vad gör det? Jag  ska jobba weiiiiiiDe dåliga vädret gör förhoppningsvis att de blir mycke fort så dagenflyger iväg så de blir tisdag super fort så pappa kommer.Hoppas jag iaf. De lär ju inte va många som ligger och steker sig på gräsmattan idag inte. Pappa ska kolla på tåg biljetter idag. Jag  hoppas de finns platser men hur många åker till sthlm på en tidag?  Eller va vet man.. Blir en heldag på stan me han. Lär ju bli lite handlat ochså när man slipper betala själv hihi nä nu måste jag göra mig klar och springa till tvärbanan:)

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards