~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 6 maj 2009

Av Maria - 6 maj 2009 20:41

Har gått riktigt bra att jobba. Skulle från början ha jobbat 12-18 men igår ringde dom och frågade om jag kunde ta 10-18. Man är ju ingen avig en direkt så visst. Sen i morse frågade dom om jag kunde stanna 1 timme extra så de blev 10-19 dag igen. såååå skööönt. Pengarna bara rullar in känns de som.

Nu har häggis flyt på båten!


Kom en jätte jätte söt gammal gubbe fram till mig idag och pratade lite och jag visade han lite skor och så. Då frågade han mig vart jag var ifrån och då sa jag S-vall.  

Då la han handen på min axel och sa " du måste lova mig en sak"

Visst sa jag och undrade vad. "jo, sa han. Här i stor sta´n finns de mycke konstigt folk som du ska akta dig för. Du måste lova mig att du är rädd om dig när du är ute"

Absolut sa jag. Tyvärr hittade han inga skor som ramlade han på läppen men hans samtal med mig va roligare än att köpa ett par skor sa han. 

Mycket trevlig man de där!


Ska hoppa in i dushen nu och sen blite till att äta nånting och slänga sig på soffan och kila på tv!


Have a lovely evening!

Av Maria - 6 maj 2009 08:02

Jag känner mig så glad idag!  Bara av att träffa pappa igår gjorde en hel del.

Sen att jag fick 2 timmar extra på jobbet idag gjorde ju sin del de ochså.

Sku lle ju ha börjar 12 iställe men fick börja 10 för en tjej är sjuk.

Min plånbok är inte alls negativ till de moahaha

Jag har en liten resväg på morgonen. Åker först tvärbanan från Globen

till Liljeholmen ar ca 10 min. Står där i 20 min och väntar på bussen som tar ca 15 min till Kurvan och sen är jag framme.Rätt mysig väg faktiskt.

Kul för en annan som inte vart utanför stan å mycke.

Jag hoppas de inte dröjjer tills jag får mitt sommar schema.

Vill ha de nuu men de kommer väl de me.


Ska ta och äta blåbärs och hallon yoghurt, ett gals juice och 2 mackor nu så

jag kommer igång och orkar hela dan.

 får se om jag får ner nån rad när jag kommer hem ikväll..


Bajj så länge

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards