~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 31 maj 2009

Av Maria - 31 maj 2009 21:55

Jobbade i fredags 10-19. Dagen flög iväg vilket va tur efter som Sandra kom.

Mötte henne på centralen vid 20 tiden på kvällen med Nicklas.

Vi gick till Barcelona och satte oss och surrade och drack lite.

Såg även att Lennart Jäkel var där hihi  Satt där en stund och slappade och sen åkte vi till hökarängen. Var bara där snabbis. Sen åkte jag och Sandra hem. 

Hade inte så mycke att äta hemma så vi kilade till macken vi 22 tiden så vi skulle ha något att äta på morgonen. Satt och surrade lite och sen gick vi och la oss.


Jag va upp 8 på lördagsmorgonen och tvättade lite. Duktig!

Vid 11 rörde vi oss ner till stan och  vandrade runt där hela dagen.

Jag fyndade en klänning från gina! weii


På kvällen åkte vi till hökarängen och där grillades de och vart väldigt trevligt.

Drack gott och dansade hela kvällen tills vi styrde stegen mot Libra. 

Vi dansade till 4 på morgonen och de va inte många avbrott inte hehe

var hemma runt 5 snåret. Vi dushade och gick och la oss och då va klockan runt halv 6 på morgonen.


Kl 11 i förmiddags va vi uppe och på g.

Runt 12 halv 1 va vi nere på stan och kilade runt. Gissa om man är lite seg nu. Jösses lixom.

De blev en helt fantastisk helg och jag hoppas de inte dröjjer länge tills nästa gång!


Ska äntligen sova nu hihi

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards