~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg under juli 2009

Av Maria - 9 juli 2009 08:20

Igår va de jätte lugnt på jobbet. Skönt iofs. Vid halv 7 när jag surrar med en tjej så dyker mamma upp. Happy Happy!

Hon passade på att köpa ett par skor vi har på rean.


När jag slutade åkte vi hem hit så dom fick tömma bilen och lite sånt

och sen gick vi ner på kina restaurangen vi har i samma hus och käkade.


Idag ska vi på slottet och titanic museumet. Där ska de finnas 100 orginal föremål från båten så de ska bli kul att se!


Nu måste jag göra mig klar!

Av Maria - 8 juli 2009 10:24

Igår vet ja inte riktigt vart dagen tog vägen. Kom till jobbet kl 10 och poff så va kl 19 och vi stängde. Va inte direkt så mycke folk eller så mycket att göra.

Men dåligt väder va de. Jag stog på lagret ochså börja de mullra.

Shit de måste åska tänkte ja och gick ner till buiken. 

De va inte åska. De regnade så sjuuukt mycke och så hårt så de lät som åska, 

Men så fort regnet lugnade sig så kom åskan ochså.

De va riktigt kvalmigt i butiken så de behövdes.


Idag börjar jag 13. Skönt de. Sen ikväll kommer mamma och dom hit.

Ska bli riktigt kul. Vi ska gå på grönan, titanic museumet som har öppnat och lite sånt. Skansen och den biten skiter vi i. Är less på skansen. Djuren ligger ju alltid och sover eller så är dom borta nån stans så man se dom aldrig.

Man får gå 7000 mil i onödan.


Jaja ska göraoch kila snart. Ska in på globen en sväng och kolla på H&M innan jag åker vidare till jobbet.


Ha en mysig dag!

Av Maria - 6 juli 2009 11:25

Det blev riktigt kul igår. Nu ska ja jobba varje helg tills 7 augusti så de blir inte mycke fest framöver.

Igår blev de dans, dricka och massa bra musik.

Babsan va där men hon satt och åt hela tiden jag va där.

Även Roger Nordin från Rix morgon zoo va där. Han gick förbi mig och hans arm råkade nudda min.  OHHHHH hihi

Jag älskar de stället. Hade inte vart där sen i september så de va riktigt kul att gå dit igen.


I morgon äre jobb igen. Då börjar sommar schemat.

Börjar med en 10-19 dag..hua även 10-19 på onsdag ochså.

Då kommer mamma och dom hit. Jag är ledig torsdag och fredag så vi ska passa på att gå på grönan och lite sånt. Mys!


Ska äta lite nu!

Av Maria - 5 juli 2009 10:54

De gick skit bra att jobba igår. Visst de gjorde ont men man få inte känna efter så noga.

Jobbade bara 3 timmar så de gick fort och folk va de så de va roligt!


På kvällen drog vi till Grönan och Sommarkrysset.

Vi kom bra precis innan Dead by april började. Ringde upp Marie då ja visste att hon ochså skulle dit så mötte henne och kikade på Dead by april och Erik  Hassle. Sååå bra!  Visste inte riktigt vart ja skulle ta vägen hihi


Efter de drog jag och grabbarna till Josefina. Ett jätte mysigt ställe som ligger på Djurgården. Allt är ute. De är stora pary tält med bra musik, mega disco kula och jätte mysigt.


Satt där en liten stund och drog sen vidare till Torget och surrade lite

för att sen styra stegen hemmåt.


Idag ska ja ner på stan en sväng och kika lite grann.

Ska göra mig iordning nu!


För bilder kika Littlecandygirl.bilddagboken.se


Dagens Låt: Lady Gaga - Love Game



Dead by April på Sommarkrysset<3

Av Maria - 4 juli 2009 00:01

Den här veckan kan sammanfattas så här: bad, sol, fantastiska människor, lata dagar, shopping och massa mys!


Igår kväll drog vi till Gröna Lund. Så sjukt roligt vi hade!  Åkte lite blandat och hade de mysigt. Efter de drog vi till Torget. Ett ställe i gamla stan där de blev öl. Ett jätte litet mysigt ställe. Satt där ett tag och surrade lite och åkte sen hem över. Jag har sovit i hökis i 2 dagar. Lite skönt hihi


Idag träffade jag Marie och Maria. Lite sundsvallare i stor sta´n.

Va riktigt kul. Har inte träffat Maria sen min sista te kväll dagen innan ja åkte och de va 3 april. Vi gick och kikade lite och käkade i kungshallen.

De stället gillar jag. De är många små matställen där i ochså kan man sitta tillsammans oavsett vart man vill äta. Super!


Sen blev de bad. Jag, Marcus, Daniel (blondie), Tomas, Uffe och Lasse drog till Flaten och doppade oss lite. Efter de rullade jag, Marcus och Blondie till Stinas cafe och snackade lite. De ligger på Fridhemsplan. Mysigt!


När vi var klara där drog jag hem en sväng och precis när jag kommer hem så ringer Per och undara om ja vill hänga me han till Stinas cafe hehe

Så klart. Va ju 100 år sen ja träffade han så de va kul.

Blev lite Chai och lite surr.

Vi kände oss lite sugna på att ta oss " nåt mer" så vi gick till ett ställe 

som heter Star Bar och ligger på Fridhemsplan och ja trodde ja va i himmle när ja klev in.

BARA RnB och Hip Hop musik. Guuud så underbart ställe och riktigt trevlig personal och sköna människor. Ska lätt dit igen!


Nu blire dushen och sen sova. Ska jobba imorrn första gången sen ja ramla så ja hoppas de går bra me ryggen.

Spännande!


Ha en bra kväll!

Av Maria - 2 juli 2009 11:31

Igår kväll drog jag, Stina, Tim, Nicklas och Tomas och badade i Flaten.

De va sjuukt varmt i vattnet. Så varmt vare längesen ja kände att de va.

Efter de åkte vi till hökis där jag sov över eftersom Crille åkte till USA

nu på morgonen och ska vara borta 3 veckor..Såå långt..

Men ja ska ju jobba så jag hoppas tiden går fort så han är hemma snart igen!


Idag är de gris varmt så de blir inte många knop idag.

Ska karnse åka till Stinas café en sväng om de inte blir nåt annat som händer.

Bada ha de ju inte vart helt fel. Men som sagt vi får se.


Tänkte hoppa in i duschen nu och sen käka lite!


Badet

Av Maria - 1 juli 2009 10:24

Vart tog juni vägen? Helt sjukt va fort den gick.

Gjorde inge spec men den bara försvann.


Idag blire en sväng på stan. Måste hitta en vettig inpackning till håret efter allt ja vart i solen. Nån som vet nån bra till ett vettigt pris?

Ska även köpa jeans leggings dom lite kortare. Måste ha nåt sånt när ja 

ska jobba. 


Har även sett i taket lyser stjärnorna. Den va ju bara så bra. Jösses

De är min nya favvis film!


Ska ta och käka lite nu!

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18
19
20
21 22
23
24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards