~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg under juli 2009

Av Maria - 21 juli 2009 21:13

I morse kommer skulle vi göra storleksbord på herr. De gjorde jag medans Ellie fixade på lagret. När jag stog och grejjade kom de in en kund. En Mc kille. Tänkte inte så mycke på de utan grejjade vidare. Sen ropar han på mig och jag går dit och kollar vad han vill.

Han vill ha en sandal i brunt men den färgen är slut i den modellen han vill ha så jag sa till han att de finns i skärholmen och om han hade vägarna förbi så kunde han slinka in där.

Då tittar han på mig och säger : "i skärholmen går de inte att parkera hojjenför då snor dom hjälmen av en dom små jävlarna. Jag

slog nästan ihjäl en kille utan för jula här borta för han snott min hjälm

och en annan fick rätt mycke stryk han ochså för han va och petade på den" Sen satt han och stirrade skit knepigt på mig ett tag och sen började han prova skor.


 "Oh shit, Le och säg inte konstigt nu" tänkte jag och sa inte så mycke mer.

Han tog ett par svarta bara för jag vart så trevlig. (De va ju en väldans tur att han tyckte de) och sen pyste han iväg.


Nu äre bara 3 dagar kvar sen är jag ledig i helgen. Weiii

I morrn äre 12-19 som gäller. Skönt med sov morgon!


Nu blire fika och se på tv!


Dagens Låt: My Chemical romance - welcome to the black parade.

Har älskat den ända sen den kom!


Ps. Gick förbi Markoolio på hötorget igår=) 

Av Maria - 21 juli 2009 07:53

Klev upp hanv 8. Otroligt seg. Var sjuukt rastlös igår kväll och kunde absolut inte somna. Sista gången ja kollade på klockan va den 03:22.

Jippi och jag ska jobba 10-19 så de känns som att de är kommer bli 

världens längsta dag!

I morgon får jag dock lite sov morgon. Börjar 12. Inte helt fel de.


Jag ska ta och äta och göra mig klar nu.

En liten snabb update bara=)
Av Maria - 18 juli 2009 07:48

Igår blev de promenad till stan. Riktigt skönt!

Kikade runt lite när jag endå va där men hittade inge spec. Kom hem med hårfärg. Är numera mörkbrun. Blev riktigt nöjd.

Sen när jag kom hem ringde Per och undrade om ja ville sola

så han kom hit och vi slängde oss på gräsmattan på varsin filt.

Samtidigt hade ja lite tvätt gåendes så de va skönt att få de gjort.


Efter att vi legat en stund drog vi till stinas café och surrade lite och käkade.

Sen ringde Marcus och undrade om vi ville hänga med till en park sen på kvällen för de va ett gäng som skulle dit och dricka öl och lite sånt.

Klart vi va på! Var dock inte där så länge eftersom alla skulle jobba idag.


Vi får säkert jätttte mycke folk idag eftersom de är mega rea men ja hoppas folk fattar att de är bättre att ligga på beachen än att stå i en kvav och gris varm butik.


Ska göra mig iordning nu!


Av Maria - 17 juli 2009 09:08

Igår va jag på min allergibehandling.

Pga min reaktion sista jag va där (fick myggbetsliknande utslag över hela kroppen) och dom inte ser den minstsa förbättring så ska dom nu överväga om de är någon idé att fortsätta. 

Jag borde ha kännt en förbättring i februari redan men inget har hänt..

Blir spännande att se va dom kommit fram till nästa gång jag sa dit.

Känns ju onödigt och springa där i 3 år och de inte händer nåt.

Då kan man lägga pengarna på nåt roligare.


Idag ska jag ner på stan.

Måste på banken och fixa ett nytt kort. Mitt chip har lagt ner..

Sen blir de en sväng på götgatan. Måste in på Gina där och kika lite

Men nu blire frukost!


Av Maria - 16 juli 2009 11:19

Köpte 2 böcker igår som verkar riktigt bra!


Den första är "Den jag ville ha"

Handling:

"Det här är berättelsen om de två vännerna Darcy och Nieve,

bästisarna som alltid ställde upp för varandra ända fram till den dagen Nieve förförde Darys pojkvän.

Tio år går utan att de har någon som helst kontakt, men så en dag dyker en bröllopsinbjudan upp hemma hos Darcy.

Nieve ska gifta sig och vill gräva ner stridsyxan.

Men Darcy har något annat i sikte.

Vad hon längtar efter mest av allt är att få hämnas vad som i hennes ögon var ett oförlåtligt svek.

Hon kan inte släppa drömmen oom de liv hon kunde ha haft."


Jag tycker den verkar riktigt bra. Har börjat läsa den.


Den andra jag köpte var  "Vår lilla hemlighet"

Handling:

"Toni Maguires perfekta barndom med hus på landet, husdjur, en omtänksam mor och charmerande far, gömde ett skräckscenario som nästan tog hennes liv. När hon var sex år gammal började hennes far förgripa sig på henne, och sa till henne att de va "deras lilla hemlighet".

Toni var ändå modig att nog att berätta om vad som skedde för sin mor, i tron att fadern skulle sluta med övergreppen.

Men i stället sa hennes mor att aldrig någonsin prata om det igen och år av sexuellt utnyttjande följde.

Vid 14 års ålder blit Toni gravid, och pappan till barnet är hennes egen far.

Då berättar hon sin fasansfulla hemlighet igen.

Hennes far sätts i fängelse, men själv blir hon förskjuten av vänner ,lärare och familj.

Efter en dålit utförd abort är hon nära att dö.

Tvingad in i en värld av depression och desperation har Toni bara sig själv att lita till för att kunna skapa sig ett lyckligt liv.

På ett mirakulöst sett lyckas hon överleva in hemsak barndom.

Detta är hennes egen historia om sin resa och sin triumf."


Den verkar helt sjukt bra!

Nu blire läsning!

Vad tycker ni?

Av Maria - 16 juli 2009 08:56

Gårdagen på jobbet var sjuk seg. De va riktigt lugnt.

Hade gott om tid att prova nyheter. weiiii  Hittade typ 6 par skor jag vill ha.

Och snart kommer ännu mer nyheter. Stövlar och lite sånt. LÄNGTAR! hihi


Idag ska jag på Miroi och surra lite om vad som ska hända fram över.

Vet inte riktigt hur de ser ut på Din sko efter sommarn så ska se om min

coach har nå ideér på vad som ska hända.


Sen blir de sjukhuset kl 13. Ja vill ha de klart snaart..har hållit på 1 år i september.. i Januasi 2010 är de 2 år kvar efter som ja började med en uppdoserigs fas som höll på till januari i år. SUCK


Kikar på Paris Hilton´s me new Bff.

Jag ÄLSKAR de programmet. Nån fler som gör de?

De va så sjukt synd at Onch åkte ut så tidigt. Han va ju såå härlig hihi

 


Nu blire dushen och frukost


Av Maria - 14 juli 2009 22:48

Så här tycker min lillebror att jag är. Lite iaf:P

http://www.youtube.com/watch?v=ZBbmr2Kl8jE

Av Maria - 14 juli 2009 21:56

Idag fanns de att göra på jobbet.  Vi skulle göra storleksbord på dam.

Va bara att ta alla rea skor och kasta ner i vagnar och sen gå runt till bord som vi satt lappar på från storlek 36 till 41 och lägga ut dom på rätt bord.

Eftersom vi har MEGA rea så tog de sin tid.

Sen på barn skulle vi göra inback med dubbla storlekar.

De ska bara vara en av  varje ute i butik så resten fick åka upp på lagret

och hitta rätt lagerplats till typ 40 skor tar sin tid.

Tiden gick fort och de va riktigt kul att de flöt på så bra som de gjorde.


Nu äre imorgon kvar och sen är jag ledig 2 dagar.

Ska på allergibehandligen på Torsdag så den dagen lär ju sovas bort.

Måste även in på Miroi ensväng så jag får nå pengar därifrån.


Ska hoppa in i dushen nu och sen blire sängen!


Ställ gärna frågon om de är nåt spec ni undrar över om mig eller va de nu kan vara!


Nu får Crille komma hem..Saknar..



Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18
19
20
21 22
23
24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards