~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 28 juli 2009

Av Maria - 28 juli 2009 10:06

Igår kväll drog jag till Pride invigningen i kungsträdgården.

De va helt sjuuukt bra.

Bra artister, bra talare, massa gryma dansare. Allt va hur bra som helst.

Sanna Bråding var konferencier (stavning?) Hon hadegalet snygga kläder.

Sen bytte hon ju ett antal gånger ochså.

Men höjdpunkten va nog när Magnus Betnér klev ut på schenen.

Ja stog och vred mig av skratt när han pratade.

Han är underbar den mannen!


Lill-babs drog igång publiken med ett medly som faktiskt va bra.

Till och med jag kände igen några av låtarna.


Men mest jubel fick nog Darin som va riktigt bra.

Han körde en Michael Jackson låt, Billie Jean och 2 egna låtar.


De va första gången jag var på de här och jag älskar de.

Nästa grejj för mig blir paraden på lördag. 

Jag jobbar hela veckan så hinner inte göra så mycker mer..

Lite synd dock men men.

Bilder finns på Littlecandygirl.bilddagboken.se


Nu blir de frukost och sen iväg och jobba

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18
19
20
21 22
23
24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards