~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 14 juli 2009

Av Maria - 14 juli 2009 22:48

Så här tycker min lillebror att jag är. Lite iaf:P

http://www.youtube.com/watch?v=ZBbmr2Kl8jE

Av Maria - 14 juli 2009 21:56

Idag fanns de att göra på jobbet.  Vi skulle göra storleksbord på dam.

Va bara att ta alla rea skor och kasta ner i vagnar och sen gå runt till bord som vi satt lappar på från storlek 36 till 41 och lägga ut dom på rätt bord.

Eftersom vi har MEGA rea så tog de sin tid.

Sen på barn skulle vi göra inback med dubbla storlekar.

De ska bara vara en av  varje ute i butik så resten fick åka upp på lagret

och hitta rätt lagerplats till typ 40 skor tar sin tid.

Tiden gick fort och de va riktigt kul att de flöt på så bra som de gjorde.


Nu äre imorgon kvar och sen är jag ledig 2 dagar.

Ska på allergibehandligen på Torsdag så den dagen lär ju sovas bort.

Måste även in på Miroi ensväng så jag får nå pengar därifrån.


Ska hoppa in i dushen nu och sen blire sängen!


Ställ gärna frågon om de är nåt spec ni undrar över om mig eller va de nu kan vara!


Nu får Crille komma hem..Saknar..



Av Maria - 14 juli 2009 11:49

Sov till halv 11 i morse. Inte helt fel. Börjar jobba kl 14 så de är riktigt skönt.

Börja ös regna nu.Jag älskar regn. De är så sjuukt mysigt när de slår emot fönstren och man kan sitta me en filt och dricka te och slippa gå ut.

Tyvärr så måste ja ut och tampas med regnet om ett tag..


Jag hoppas kvällen blir lugn. Jobbar i morrn och är sen ledig torsdag och fredag och sen blire jobb i helgen. Ska bli skönt fakiskt hihi


Ska äta lite nu och sen röra mig mot tvärbanan!


Världens karnse bästa låt:

Basic Element - Touch you right now

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18
19
20
21 22
23
24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards