~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 10 juli 2009

Av Maria - 10 juli 2009 14:45

Imorse kl 10.00 va jag och mamma nere på stan. Jag fick en skit snygg klänning och lite små grejjer hem som va väl behövliga.

Mamma fyndade ochså lite små grejjer och själv klart va vi på chokladkoppen.

Sthlms charmigaste ställe enligt mig. Love it!


Nu har dom åkt hem över så sitter här och funderar på om man ska ta en alvedon och sova lite. Har nämligen fått feber och as ont i  halsen. Jippie!


Ska ev träffa Per ikväll och då vill man ju vara pigg hihi

Och för er nyfikna så kommer bilder på lägenheten i bilddagboken idag.

Mamma har hjälpt mig och fixa iordning här så de ser bättre ut nu än när vi flyttade in.

Vill dock upplysa om att de verkligen INTE är mina möbler.

Skulle aldrig köpa nåt såndant men de vet dom som känner mig.


Ska ta lite kort nu så kolla Littlecandygirl.bilddagboken.se  


Dagens låt: Brolle - Watching the stars



Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18
19
20
21 22
23
24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards