~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 11 juli 2009

Av Maria - 11 juli 2009 23:27

Blev inte mycke sova natten till lördag och de känns nu.

Vi åkte till grönan vid 20 tiden. Kom dit bra precis när sommarkrysset slutade.

Stina och jag gick och köpte mat medans resten skulle åka karusell.

När vi ätit klart bestämde vi oss för att dra hem. Båda hade skit ont i halsen och kännde oss risiga.

Vi åkte djurgårdsfärjan både till grönan och därifrån.

När vi kommer tillbaka till slussen där båtarna går ifrån

så drog vi till 7-eleven på götgatan och köpte karra och nu sitter jag här och käkar godis och kikar på Touch of pink.


I morgon ska jag dra till skärholmen om jag kommer upp i nån vettig tid och har ork. 

Tänkte nämligen ta en as lång sovmorgon.

Vill till New yorker. Min favvis!


Ska kika vidare på filmen nu!

Av Maria - 11 juli 2009 16:09

Igår kväll blev de utgång. De va paradise på Libra. Mer schlager och transor hihi

De blev show på scenen. De va några transor som gjorde parodi på Lena Ph, Arja, Carola, The ark, Shirley Clamp och Malena Ernman(stavning?).

Enda gången jag INTE hade med mig kameran..Självklart så händer de nåt då..

De va riktigt bra och alla skrek och hoppade och hade skit kul i publiken.

Vi stannade till ca 10 min innan stängning. Blir sånt kaos när alla ska ha ut sina jackor samtidigt så vi gick lite innan.

Den kvällen va riktigt kul. 

För den som gillar schlager kan ja rekomendera libra på fredagar då de är paradise!


Sov som en gris till ca 11 nångång och drog sen vidare till hökarängen och sällskapade lite där. Tanken var att jag, Thim och Per skulle åka till Skärholmen men de blev så sent. Tar en stund att åka dit så de slutade med att jag och Thim knallade på stan lite. Är dock så sjukt trött sen gårdagen så de blev inte så länge. Kom hem halv 4 i morse..

Köpte med mig mat från Sandy´s som ja ska käka nu och sen ta en powernap. 

Vad som händer ikväll återstår att se.

Update kommer i möra!


Ha en mysig lördag kväll!

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18
19
20
21 22
23
24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards