~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 22 april 2014

Av Maria - 22 april 2014 22:07

Idag har de varit en halv jobbig dag.
Trötthet som tar kål på mig, ryckningarna i ansiktet som bara krånglar och ont i kroppen. Sov på förmiddagen innan de var dags för psykiatri prov på skolan. Läser allt på distans men proven gör i skolan.
De kändes bra, de va dock en fråga jag fick helt hjärnsläpp på. Man får göra en komplettering så löser de sig:)

Nu har älsklingen gått till jobbet och jag ska se på paradise hotell och ladda inför imorgon.
Ska göra absolut ingenting. Ledig oh jag ska inte läsa en rad i någon skolbok utan bara vara lite. Ska åka in till myrorna om ork finns och leta lite shabby chick grejjer. Man kanske hittar nåt kul man kan måla om. Blomkrukor eller något annat i trä.
Träfärgat är de fulaste jag vet så jag vill hitta nåt att måla om och göra personligt. Blomkrukor, förvaringslådor, telådor. Allt sånt som går att köpa färdigt til dyra priser ska jag leta till billiga priser på loppisar och göra om själv :)

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards