~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 12 april 2014

Av Maria - 12 april 2014 18:53

Vilken dag! Vi for iväg runt 8 i morse och var hemma runt halv 6 nu ikväll. Eftersom det är helg trafik tog resan till tickstabanan 2 timmar på morgonen sen tack och lov 1,5 timme hem. Dagen har bestått av massa bilar, lite krockar, Cola, hamburgare, korv med bröd, choklad och massa sol. Vi har fått lite färg i ansiktena:)
Trots att solen lyste och det var 12 grader så skulle blåsten ställa till det. Frös som en gris! Kände mig som snögubben i frost trots linne, t-shirt, tjocktröjja, tjocka tumvantar och Niklas vinterjacka. Klenfis!
Det dammar på rätt fint vis banan och vi satt riktigt nära. När jag gick på toa hade jag stora svarta damm ringar där mina solglasögon suttit. Tur att jag inte tog av mig dom förrns jag kom in på toaletten!! Haha


det har varit en fin dag och imorgon är det tillbaka till verkligheten. jobbet kallar! Och pluggandet.

heja heja!!

Av Maria - 12 april 2014 06:27

Det har varit fullt upp med jobbet så jag har fokuserat på att vila när jag varit hemma.
Idag är jag ledig och vi ska på folkrace. Tickstabanan ska få sig ett besök.
Igår köpte jag choklad och cola som vi ska ha sen ska vi köpa hamburgare på plats. En nygrillad god ska med dressing, sallad och ketchup. Åh herregud vad gott!!!!

Solen skiner in så hela fönster ser ut som ett guld bad.
Försökte ta en bild men det ser inte lika fint ut som det gör irl:/

Slänger in en kanon mega bra låt som jag lyssnar på när jag åker till jobbet:)

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards