~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 7 april 2014

Av Maria - 7 april 2014 08:02

Det här är den mysigaste morgonen på länge. Vaknade dock på ett knepigt sätt. En granne knackade på och klev in. "Eran dörr är öppen"
Inte ett av mina ögon var öppna.
"Va säger du sa du?"
"Dörren står helt öppen, jag stänger den åt er"
Jag fattar ingenting. Säger tusen tack vad snällt av dig och lägger mig ner. Det första jag gjorde var att kolla så tvn, dator, telefoner och iPad vad kvar. Man vet ju aldrig.

Till det mysiga!
Jag tillhör den klena skaran människor som älskar regn. Herregud vad jag älskar regn! (Ja, på riktigt)
Till min stora lycka så regnar det nu på morgonen och det droppar på fönster. Visst man blir kissnödig men det är ju så tok mysigt.

Nu ska jag lyssna på regnet och titta på min fina lilla sötbulle som sover brevid^^

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards