~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 13 april 2014

Av Maria - 13 april 2014 20:47

När jag älskar mitt jobb (utgår ifrån mig själv nu här) så vill jag jobba så mycket som möjligt. Sen blir de ju pengar ochså såklart.
Nu har de gått lite överstyr. Jag har jobbat väldigt mycket på sista tiden men jag har haft så vansinnigt roligt så jag har inte hört när kroppen sagt till mig att sakta ner men nu har den gjort det.
Slänger in en bild på det jag skrev på Facebook. Man ser ju vilka som är ens vänner när sånt här händer. Inte för att jag lägger ut det för att fiska sympati, absolut inte utan bara för att folk ska få veta varför jag inte varit så tillgänglig på sista tiden och inte syns så mycket.
Men såhär ligger det till och jag blir alldeles varm i hjärtat av dom fina ord jag fått från några personer idag:) stort tack <3

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards