~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 14 april 2014

Av Maria - 14 april 2014 23:53

Har precis kommit hem, har varit hos grannen och kvällsfikat lite.
Det är alltid skönt att ventilera lite.
Jobbade några timmar i morse sen gick jag till vårdcentralen för mer undersökning för att utesluta neurologiska sjukdommar. Passerade med grönt ljus igenom den besiktningen. Jag har arbetat lite väldigt mycket för hårt men det är inte bara de utan de finns annat som krånglar som jag oroar mig för också.
Ryckningarna i ansiktet försvinner av sig självt men de är inget som går över igenom att vila några dagar utan de behövs mer förändring men de tar vi en annan gång.

Gick hem och små läste lite i psykiatrin och åt en liten sallad jag slängde ihop innan kroppen sa att det var dags att sova. Vågar inte göra annat än vad kroppen säger. Sov några timmar med hjärtat som är iväg på andra provnatten på ett jobb som Jag ordnar åt han.

Nu är jag ensam hemma tills imorgon bitti och tittar på rena rama rolf.
Har tagit en muskelavslappnande tablett för ansiktet så det inte ska rycka så mycket när jag ska sova.

Måste tipsa om en festligt låt^^

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards