~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 25 februari 2014

Av Maria - 25 februari 2014 19:31

Förra veckans jobb kändes i kroppen även idag. Vaknade super tidigt sen vid 10 så somnade jag om och sov till 12.30
Klev upp och pysslade lite hemma och sedan for jag till kista och mötte min prins som håller till där på dagarna via arbetsförnedringen.
Kikade runt lite i gallerian. Ska gå på Cubus någon dag och handla lite basplagg. Dom har 2 T-shirts för 149. Samma med linnen och lite annat. Nu jobbar jag onsdag till söndag sen åker vi på kryssning söndag kväll. Äta buffé och götta oss ordentligt ska vi göra. Gud vad jag längtar.

Lyssnar på Linus Svennings låt Bröder från melodifestivalen. Han har ochså en bror som inte finns mer och låten träffade mig. Så otroligt fin! De var ochså så fint i slutet när han hade bilder på sig och sin bror, Gud jag trodde ja skulle börja gråta floder då jag tänker på min lilla stora storebror<3

"Kära broder vad ska man göra när ett hjärta blöder. Natten går bra, men dagen är svårt. Den va vår"


Nu ska jag bädda ner mig och se på Frost innan de är dags att sova :)

Av Maria - 25 februari 2014 06:15

Är ledig idag med så självklart ska man vakna kl 05 pigg och glad. Hittade en ny bild app som jag håller på att lära mig. Såhär blev första bilden. Som sagt jag håller på att lära mig den så de blir bättre:)

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards