~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 6 februari 2014

Av Maria - 6 februari 2014 17:15

Jag har upplevt tränings magi. Friskis och Svettis Bas Jympa och utan att ja visste de så va de schlagerlåtar lite här och där i passet. Tror ni ja höll på att svimma?! Jag var Carola, Lena PH, Anton ewald och några till. Scenen var min och det var bara glitter och konfetti som saknades!


Iaf, De va typ en timmes dans-styrka-snygga moves övningar. Flexibilitet och muskler.
Jag har enorma problem mes höfterna och ryggraden.

Om jag ligger på ryggen och drar upp ena benet mot magen så smäller det och känns som kotorna flyttar sig i ländryggen. De känns skit obehagligt men efter denhär passet så ska jag nog få fason på detta:)
Samma om ja sitter på tex golvet och ibte kan hänga ner benen får jag skit ont i höfterna. Blä men nu ska de nog ta sig:)

"För jag vill leva la dolce vita"

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards