~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 14 februari 2014

Av Maria - 14 februari 2014 20:34

kliva upp, åka och jobba 9-18, åka hemmåt och gå på affären, gå hem och diska, laga mat, äta mat. livet är hårt som dubbelarbetande nollbarnsmamma kan jag säga!

Nu jobbar jag fram till måndag eftermiddag sen ska jag vara ledig på torsdag sen kör vi onsdag-söndag. Hej och hå säger maria då!

Av Maria - 14 februari 2014 06:53

Kung i baren då! Nä ja bara skojar. Som alla andra helger så ska jag jobba:) men det är på malmen så de blir så kul hihi
Idag är det Ecoviva i Tumba, samma som igår. 9 friska timmar i ett 2 gradigt kyllager. Man blir inte trött iaf!
Jobbar 5 dagar dehär veckan så de känns skönt. Med lite tur kanske det blir 6 dagars nästa, håller tummarna.
Den 2 mars åker vi på kryssning. Känner att jag måste unna mig och oss någonting jag jobbar i princip hela tiden.
Jag vill spara ihop en summa så skulle de hända nåt oväntat så vet jag att de finns pengar, leva på kanten i ett sånt läge vill jag inte.
Pappa sponsrade resan så Gud vad jag ska njuta, äta och dricka goda drinkar med min fina sambo:)
Han tyckte jag va värd de som arbetar och står i och hela tiden tänker på andra och glömmer mig själv.

Ska snöra på nig skorna och springa till tåget. Idag blir en bra dag!
Glad alla hjärtans!

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards