~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 12 februari 2014

Av Maria - 12 februari 2014 16:04

Lillördag enligt många, relax enligt mig. Jobbade på malmen idag, lika kul som alltid att gå dit och alltid lika tråkigt att gå hem fast jag vet att jag ska gå tillbaka inom väldigt kort. På lördag:)

Hjärtat står och lagar mat, carbonara står på menyn och jag ligger med benen rakt ut i soffan och spelar ipad spel, bloggar och kollar på modern family^^
Alltså modern family, vill ni skratta så titta på den serien. Helt sjukt fantastiskt underbar! Kolla!!

Annars då? Jo set rullar på. Är kär och galen. Lika mycket nu som när jag såg han på centralen här i sthlm. Nä nu skojade jag, jag är ääääääännu mer kär nu hihi varje morgon innan jag kliver upp så snussar jag han lite försiktigt i nacken och längtar hem fast jag inte ens har gått till jobbet. Fina människa!

//kärochgalen88

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards