~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 11 februari 2014

Av Maria - 11 februari 2014 16:31

Igår var en aktiv dag. Vi åkte till nacka forum och spanade lite, åt lunch på subway och handlade lite "hem grejjer" på åhlens. Sen hem och jag gjorde mig iordning för att träna. Jympa vad på Friskis. Världens roligaste pass!
Sen på kvällen bakade vi hallongrottor. De blev ingen bild på dom för dom såg inte kloka ut alls hehe men smakade desto bättre! Ett lyckat bak smakmässigt!


Idag har jag haft en ledig dag till, de behövdes efter 6 dagars veckan förra veckan. Vi har tvättat och sovit. Helt fantastiskt skönt! Imorgon kör vi jobb igen! Är så taggad:)
De är alltid så kul att då gå till malmen och alla söta människor där:)

Kollade på Adam och Eva imorse. Nostalgi
Så mysig serie:)

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards