~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg under juni 2014

Av Maria - 1 juni 2014 22:27

Är du singel ? Nej<3
Tror du på kärlek vid första ögonkastet ? Ja det gör jag absolut!
Hur många har du varit kär i? Oj räknar man mer alla kändis hunkr blir de en del
Är du kär just nu? Ja Gud ja^^

Tio frågor om dig själv.
Namn? Maria .
När fyller du år? 17 maj
Några piercingar? Hade en i näsan men vi växte ifrån varann och separerade
Vad har du på dig just nu? T-shirt och leggings.
Vad tycker du mest om hos dig själv? Allt. Jag är unik och ingen annan lik!
Vad är du bra på? Öhh.. Skratta :D
Vem älskar du mest på denna jord? Förutom mig själv så Niklas min fina halva och familjen
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? Med Niklas<3

3 frågor om dina vänner.
Vem vet allt om dig? Ingen tror ja. Jag berättar sällan saker om mig själv som är privata
Vem är den roligaste av dina vänner?
Oj svårt att välja
Vem är snyggast av dina vänner?
Alla är fina ^^

10 frågor om idag.
Vad har du gjort idag? Sov till 14.30
Sen drack ja te hos grannen och tvättade en maskin
Vad ska du göra nu? Absolut ingenting
Har du gjort något dåligt idag? Nej, är ju bara snäll och ordentilig:D
Vad har du ätit idag? Stuvade makaroner och korv
Har du duschat idag? Nej gjorde de igår
Är du trött nu? Nej inte alls!
Vad händer idag? Dagen är typ slut så de blir nog en film och sen sova

Annat.
Hur mår du just nu? Aldrig mått bättre
Är du hungrig nu? Ja som en varg!
Vad är klockan nu just nu? 22.22
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? Bloggen och Facebook.

Musik.
Lyssnar du på musik just nu? Nej
Vilket är ditt favoritband/artist?- Jag har flera, Lady Gaga, håkan hellström mannen i hjärtat Med massa Fler
Vad gillar du för musik? Allt utom hårdrock och rapp om broes hoes och pengar. Så töntigt så man dör av

Kärlek.
Har du kysst någon idag? Ja<3
När kysste du någon senast? En timme sen^^
Är du romantisk? Romantik är mitt andra namn
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? Förhållande.
Har du varit tillsammans med två samtidigt? Nej Gud nej
Vem sov du senast bredvid? Min fästman
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? Öh bra fråga



Saknar våran kryssning här senast

Av Maria - 1 juni 2014 19:56

Jag älskar fina bilder

Av Maria - 1 juni 2014 15:36

Med dig mår jag bra<3

Av Maria - 1 juni 2014 08:54

Underbara stad! Igår träffade jag Stina och Christian med fler på en uteservering på medis. De va ett år sen vi sågs, de va riktigt kul! Dom bor i Lysekil så man får passa på^^
Vi började på medis för att sen gå till Mississippi Inn och käka. Åt jätte god mat! Sen styrde vi stegen till Himlen där till. 25 våningar upp i skatteskrapan. Den utsikten!! Woooow! Solen höll på gå ner, stan för sig redo för en ny natt och där stog vi och drack gott:)
Senare drog vi vidare till ett pub liknande ställe. "Mest var och kök" där vi satt till framåt halv 1 snåret innan vi drog oss hem. Lite rund under hälarna hehe
De är så magisk när man går Götgatan på kvällen, mysig stämning, fina lampor, Sthlm i från sin fina sida.
5 år i den här stan, åhh<3

På onsdag börjar jag jobba, sen veckan åker ja till svallet. Hade inte bror gått ur skolan så hade dom fått komma hit istället. Vi ska fira nyår här^^ ja måste
Rädda dom från att sitta där och göra ingenting med alla andra torra svallare:D

Fina paret från igår ^^

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards