~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 11 juni 2014

Av Maria - 11 juni 2014 08:05

Åkte till Sundsvall igår. Träffade pappa först. Hade med mig champagne så vi firade att han gått i pension. Vi shoppade lite, åt och hade de mysigt. Dock så hade ja ont i halsen och kände mig seg.
Åkte sen ut till mamma i urtidsbyn.

Kollade på Lillbrors vårshow på kvällen. Ja grät så de skvalade!
Vilken bror jag har! Han gjorde Afrer dark - lets go party där han dansade, han sjöng Lea Michelle - Cannonball där alla tappade hakan, han dansade Beyonce - Single Ladies. beyonce,
Släng dig i väggen! Björn är här!!
Sen dansade han Alcazar - blame it on te disco.
Jag hoppas verkligen att han kommer hålla på med lite show sen och gör nåt av de. Han är fantastisk!

Idag när ja vaknade så är ja dödligt förkyld. Ont i halsen, bihålorna, huvet, i kroppen. Överallt. Kul när man bara är här 2 gånger per år i några dagar. Ska vila nu och se på film:(

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards