~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 2 juni 2014

Av Maria - 2 juni 2014 20:04

Kollar hotell i London. Sthlm är så litet och fjuttigt, längtar tillbaka till London. Stor stad på riktigt. Människor överallt, trevliga människor, bra shopping, god mat, bra uteställen, mysiga parker. Åh. När ja va där sist vill ja bara gråta när man såg landet försvinna igenom flygplans fönstret
Hittade 3 hotell men ja har typ 100 toll ja vill bo på. Ja får Blunda och välja hehe
Här är texten till dom 3:)

Av Maria - 2 juni 2014 17:58

Idag har de inte blivit många knop gjorda. Satt ute och läste på baksidan förrut. De är så enormt mysigt där! Mn granne har gjort fint med blommor och de finns en mysig väg mellan träd och buskar så de känns som man ska komma fram i ett magiskt land eller nåt hehe Där mådde jag gått en stund. Sen för första gången i mitt liv så har vi testat Online pizza. Men herregud vad smidigt!

De är tur jag inte provat de förrut, då hade man väl sett ut som en sumo nu haha

Sjuk egentligen att man kan få hem pizzan via nätet.


Efter att ha somnat till i 2 timmar så ska jag pallra mig iväg till ica. De ligger i globen gallerian och i helgen har de varit massa evenemang så nu när de är lite mindre folk så ska ja avklara handlingen=)

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards