~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 3 juni 2014

Av Maria - 3 juni 2014 19:25

Inatt när jag va upp för att gå på toa så kändes de knepigt i ansiktet. Kollade mig i spegeln och de var ett riktigt intensivt ryckande under vänstra ögat, de högra och hela underläppen. Skrev i april om att ansiktet var snett och lite annat. Ryckningarna har hängt med sen dess, ibland syns dom inte men jag känner dom hela tiden där under huden och en trötthet som inte är av denna värld.
Åkte till vårdcentralen i morse då de va så mycket ryckande att jag trodde en nerv skulle gå av. Där tittade dom mig i örat sen fick ja gå hem. På pga personalbrist ska jag få komma den 25 juni och ta prover. De är ett tag dit.

Vad är de? Vart är engagemanget i vården? När ska vi börja lägga pengarna där dom behövs istället för att dra ner på skatterna och lägga dom i folks plånböcker? Nu är de skärpning! Pengarna gör mer nytta i sjukvården än på en extra flaska vin.
Jobbar den här veckan sen får ja vila hos mamma i Torrsvall. De är tur att de finns absolut noll att göra så man vilar. Shoppa går inte, gå ut och festa går inte, titta på folk går inte. De finns typ 3 pers inne istan. Viiiiila! En fördel eller hur man nu vill se de.

Imorgon ska jag vara värdinna på ett terass event på mitt hotell på Östermalm. De ska bli riktigt mysigt! Bara hålla tummarna att de inte regnar. De har gjort de hela dan idag:(
Nu ska jag se nått avsnitt av pretty little liars:)

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards