~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg under oktober 2010

Av Maria - 3 oktober 2010 20:10

De har inte varit nån jätte kul dag precis. Huvudet värker som aldrig förr och halsen vill jag amutera bort.

Ska gå och sova nu med mitt voltaren paket som sällskap och citron te^^


Vill vara så fit for fight de bara går i morrn för de är måndag och mycke att göra på jobbet.


God Natt


http://www.youtube.com/watch?v=sG8QgSzY3nI


Av Maria - 3 oktober 2010 08:51

Vaknade med jordens ondaste hals och ett huvud som känns som att de fått ett basebollträ slag. Mitt imunförsvar har ju försvunnit.

Kan nästan inte prata, Wä!


Ska försöka äta lite sen måste jag på apoteket. Vill helt inte gå ut alls idag men måste man så måste man...Blä

Av Maria - 2 oktober 2010 20:32

Nu vet jag vart magen sitter kan man säga. Har en mensvärk som inte ens voltaren kan få bukt med. De gör ont från magen ner till fotlederna.

Riktigt ont!


Kvällen spenderas i soffan med House och Sex and the city.

Ska försöka ta mig till gymmet i möra. Man ska ju röra sig när man har mensvärk fast nu har jag ingen större lust att gå ut i kolsvarta mörkret.


Natti natti 


Köpte årets första julklappar härom dagen till Syster yster. Kan inte skriva va de är eftersom hon läser hihi
Jag ska köpa till syster å bror. Har kommit på 2 bra grejjer till båda som ja ska försöka pussla ihop. De är tur de är ett tag kvar så de inte blir så dyrt med allt på engång   


Av Maria - 2 oktober 2010 16:13

Igår vart de drag! Åkte till hökis en sväng och drack lite och hängde med Uffe, Lasse och Crille. Mysigt!

Sen runt 10 snåret åkte jag in till stan och mötte upp Johanna(en tjej jag jobbar med), hennes kille Kastroo och en kille till.


 Vi var på ett ställe som heter Soft, ligger ett stenkast från Åhléns istan. Helt okej faktiskt. De blir ju vad man gör de till!   

De dracks, dansades, snackades, skrattades, En lyckad kväll helt enkelt.

Kom i säng runt 4 i morse och vaknade halv 7. Mindre kul!

Kunde inte somna om förrns runt 11 och sov till 14 snåret.


Ska nog sova en liten stund till, ögonen hänger till knäna  

Av Maria - 1 oktober 2010 15:27

Solen skiner och humöret är inte på topp. Har sveriges värsta pms besvär idag.

Blir kalas arg ena minuten för att sen vara skit glad och helt plötsligt bli jätte ledsen. Inte så att jag sätter mig och gråter utan bara känner mig sjukt ledsen.

De är lite läskigt när de svänger så fort.


Åkte in till stan förrut. Shoppade lite, fick hem lite mat ochså.

Om en halvtimme ska jag bege mig till gymmet och spinna i 55 min.

I need it today!


De är väl de mest spännande som händer idag, verkar ju som hela sthlm har gått med i Pro föreningen.


Later!

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11 12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards