~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg under oktober 2010

Av Maria - 18 oktober 2010 08:44

Vaknade jätte pigg och jätte glad  

Har precis ätit frukost och ska snart dra iväg och jobba!



Kryssning i november *lääängtar*

 

Av Maria - 17 oktober 2010 17:14

Sliten är dagens ord!

En sån kväll de blev, nackdelen va bara att Sthlms mest glömskaste person inte fick med sig kameran. Den stog så fint och väntade i hemma inatt när jag kom hem.

Gahh!


Anyway! Kvällen började i Hökarängen med Filip och 3 till som jag inte kommer ihåg vad dom heter. (Scenil? Ja)  Vi åt sveriges grymmaste paj, drack, surrade och hade tok kul!

Sen styrde vi stegen mot Zipper. Va där lite tidigare än vanligt och satt och hängde och kollade på folk sen körde vi järnet på dansgolvet!

Sjöng som aldrig förr och va hesare än hesast men vad gör de  



Har hållit på med tvätt typ hela dagen, ögonen hänger till knäna så de blir tiiidig kväll ikväll:)

Av Maria - 16 oktober 2010 19:48

Är took taggad inför kvällen! Är stax klar och redo att börja bege mig till Hökarängen och tröffa Filip mfl. Och sen blir de utgång.

Kameran är laddad så ska försöka komma ihåg att andvända den:P


Have fun!


Av Maria - 16 oktober 2010 12:51

Sitter på tåget påväg hem. Ska bli så skönt!


Ikväll är de fullt ös! Är hemma runt 16, ska sivda om och sen träffa Filip

and get the party started ;)

Kommer bli en grym kväll. Har inte träffat Filip sen pride.

*Längtar*




Filip and Moi på pride:)



Av Maria - 15 oktober 2010 07:33

Eller snart iaf, Har sovit hos mammi inatt, nu bär de snart av till pappi.

Fick veta att han ska jobba hela jul och jag vet inte hur jag kommer jobba så vi tänkte att de av lik bra att ses men med lite tur så karnse han kommer ner nåt

men de bero på hur båda kommer jobba.

Åker hem i morrn:D


Ska till stan med mamma en sväng ochså och kolla läget lite:)


Nu frukost!

Av Maria - 14 oktober 2010 09:11

Tisdagen va så bra! Jobbade med alla gullpluttar sen drog till till ett jätte mysigt ställe på Götgatan som heter Balthazar.

Dom vet om så många små mysiga ställen, kul att man får se lite nytt! :D

Satt där i några timmar och surrade och hade kul.


Igår vart de shopping.

En ny ipod, ett par nya skor, 2 par leggings, en skjorta, hår grejjer och nagel grejjer. Gillas:D

Som vanligt så är min kamerasladd på rymmen så bilder kommer så fort den behagar komma fram!


Har grisigt ont i magen idag så nu blir de fiiilm:)

Av Maria - 12 oktober 2010 08:10

Vaknade 2 timmar innan klockan skulle ringa.

Vanligtvis ringer den halv 8 men idag halv 6.

Tiden går toook sakta. Vill åka nu.. Måste köpa frukost på vägen.

Har absolut ingenting hemma. Ska handla ikväll tro jag.

Blir äben ett besök på solariumet ikväll ochså när jag slutar så lär va hemma rätt sent men vad gör de:D  Att bli lite brun är ju inte helt fel  

;)

Av Maria - 11 oktober 2010 20:46

Lördagen va sjukt kul! Började förfesta hos Daniel Alm på Kungsholmen

med skönt folk för att sedan styra stegen mot Zipper aka mitt andra hem;)  hihi

Har bilder på kameran men de går inte att föra över av nån skit dum anledning..pöhh!


Tog mig en promenix hem idag när jag slutade jobbet.

Gick från Slussen till Skanstull, inte så långt men galet mysigt!

Mörkt, massa folk, mysiga ljus från restauranger, skyltar osv. I love it!


Nu håller jag på med evighetsmat, även kallad potatis.

Anledningen till att jag aldrig kokar skiten är ju för att de tar 1000000 år!

BLÄ!


WEll well ska väl gå och kolla till dom så de inte blir nå tok nu när man anstränger sig på matfronten!


 

(Smyg reklam!)

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11 12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards