~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 7 oktober 2010

Av Maria - 7 oktober 2010 19:28

Igår va de ju några tokstollar ute och idag lite mer.


Kom till gymmet i morse och ser Göran Ragnestam sitta på en roddmaskin.

För den som inte vet så är han "Bjarne" i En fyra för tre, sen har han varit med i en Wallander, Svensson-svensson, Pip-larssons osv.

Lite kul!



När jag tränat klart och skulle börja göra ren min maskin kommer de fram en gubbe på 60 bast (luktar gubbsvett och tobak) och säger "Schysta ben, vill du springa hem till mig och "umgås"

lite"?

Blev så chockad över va gubben sa så jag bara skakade på huvet och gick därifrån.

Hade ett lätt illamående resten av dagen.


Va är de här för vecka, alla puckon verkar ju vara lösa!

Tur att jag ska jobba imorrn, få hoppas att de inte slagit slint för nån där:P

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11 12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards