~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 24 oktober 2010

Av Maria - 24 oktober 2010 19:04

Gick en sväng på stan. Kom hem med lösnaglar som jag pillat med, vart väldigt nöjd, hårspray, lotion och lite annat små krafs.

Åkte sen hem en sväng och käkade lite och styrde sen stegen mot Gullmarsplan och solade lite. Behövdes i detta regn och skit väder som varit hela dan..

Lite ny energi In, dålig energi Ut!


Såg att de va en Beck film ikväll ochså. Jag kommer sitta med ett stort smile hela kvällen då Mikael Persbrandt är med väldigt mycke i den filmen:D

Skarpt Läge 21.00 på 4:an yeeihooo:D


Av Maria - 24 oktober 2010 08:15

Kommer inom kort att byta bloggplats, till en som känns lite roligare!

Säger till när detta sker:)


Kvällen igår va väldgt lugn. Var med Lasse och Emil till nån dom kände och hängde där lite. Kommer dock inte ihåg va de hette där vi va.

Spelade Rappa Kalja (stavning?), de va helt okej för mig som hatar att spela spel och lekar. Var hemma runt 12 och somnade nästan direkt. Riktigt skönt!


Ska promenera in till stan sen och spanai n rean. Med lite tur karnse man kan fynda nya träningskläder:)

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11 12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards