~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg under oktober 2010

Av Maria - 21 oktober 2010 19:36

Kommer från måndag att jobba heltid året ut, eftersom jag inte vet vart jag kommer bo efter nyår så får vi se hur de blir efter de.

Tänker lägga all tid och energi på att jobba och träna. Resten får komma när tid och engagemang  finns.


15 nov är de operations dax. Längtar! Ska bli så skönt att få de av klarat!

Berättar mer när de närmar sig.


Nu blir de en dusch sen soffan med salsa och tacochips ;)

Av Maria - 20 oktober 2010 20:12

Har just nu bara 2 kanaler. Såg precis klart Satc boxen för typ 100:ade gången

så tänkte att man karnse skulle ge sig på mina 2 kanaler och se vad dom har att erbjuda.


Bonde söker fru eller Uppdrag granskning..Av 2 onda ting så vart de Bönderna.

Dom är ju lite gulliga!

Är gris trött så få se hur länge jag blir vaken. 

Måste vara pigg på jobbet imöra:D


   

Av Maria - 20 oktober 2010 17:36

  

Jag såg dom och blev kär!

Hur jag är gjorde så vart de ingen bra bild så dom ser inte riktigt ut som i IRL.

Kameran är lite ding. 


Butik: Scorett

Pris: 399 kr

Klackhöjd: 10 cm  och ca 1-1,5 cm platå


Så grymt sköna att gå i!

Av Maria - 20 oktober 2010 15:48

Knallade iväg till gymmet runt 11, höll på frysa ihjäl! Såg ut som ett blåbär när jag kom fram.

Körde järnet till runt 13, åkte hem, bytte om och stack till stan.

Skulle på banken men lyckades åka ifrån pengarna jag skulle sätta in. Hur lyckas man med de?  Klantfia nr 1!


Nu väntar mat bestående av Kyckling, ris och curry sås.


Har ju glömt att visa mina nya skor jag köpte i S-vall så ska göra de ikväll:D

I love them!

Av Maria - 20 oktober 2010 09:51


Jag trodde inte de kunde finnas så god mat som vi åt igår!

De tog 3 timmar och käka, va ju lite väntan medans köttet låg i funduen

men de fanns ju annat och knapra på undertiden.

Så tok mysigt ställe! Den som inte varit där MÅSTE dit!

Personalen kommer in och fyller på typ hela tiden så de finns alltid mat.


Innan vi gick till Fondue boden så va vi på Treat. Mysigt ställe mde galet billig dricka! Satt där och myste lite och efter Fondue så gick jag, Felix, J-D (John-David) och Rickard till ett ställe och efter hängde lite.

De va en grym kväll! Perfekt på en tisdag när allt är rätt tråkigt!



Vi började på Treat, Min godis jinx och johannas rosé.

Tycker Jinx smakar godis påse, took gott!

   

Rickard och J-D, små token ;)


10 olika såser på F.Boden

 

Min, Lorenzas, Johannas och J-D´s gryta

   


Av Maria - 19 oktober 2010 08:30

Vaknade rint 4 i morse och hade tok ont i magen, lyckades somna vid 6 igen och halv  ringde klockan men ja är rätt pigg.


Ska äta lite frukost nu och sen dra iväg till dom små kalaspuffarna på jobbet och vara där 10-19 och sen kl 20 har vi bord på Fondue boden.

Lite AW på en tisdag är aldrig fel;)



http://fondueboden.se/  <- Dit ska vi


  (Bilden är lånad)

!

Av Maria - 18 oktober 2010 21:42

Jag har blivit galen i denna låten!

Han sjöng ju med Oskar Linnros i Snook förrut. Grym!

Btw så låter de som att mitt hus kommer blåsa bort, är ju rena stormen *hjälp*


http://www.youtube.com/watch?v=71PrWLvO7Z8

Lyssna på hela!

:D

Av Maria - 18 oktober 2010 20:03

Me so happy!


Har tagit mig hem. Va inte så farligt mycke idag. Vart klar runt 18 så vi hängde i loungen och chillade lite innan vi drog hem.

Stannade på affären och köpte med mig kvarg och hallon så nu ska de mumsas:P


Imorrn efter jobbet ska vi på Fondue Boden och käka. Kommer bli grymt:D

  

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11 12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards