~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg under september 2014

Av Maria - 3 september 2014 08:33

Idag på schemat står att göra klart sista hälsopedagogik uppgiften, träna och njuta av livet i allmänhet.
Jag måste bara visa mina nya örhängen från Snö of Sweden. När jag såg dom var de kärlek vid första ögonkastet. Riktig såndär magi ni vet

Igår vart de lite bakning ochså. 2 limpor som blev så himla goda,perfekt till te^^

Av Maria - 2 september 2014 14:35

Update dax:)
Helgen var magisk! Jobbade i lördags, sen hem och vilade lite innan de var dags att styra stegen mot Camarillo och fira min vän Lars som ordnat Världens dunder 30 års fest.
Fri bar, jätte god buffe, efterrätt, bra musik och jätte mysig lokal!
Träffade massa fina personer jag inte sett på jätte länge då jag inte går ut och festar nu för tiden. De dansades och sjöng så jag var jätte hes när
Vi skulle hem.
De kom 2 dragshow artister och uppträdde. Typ de jag älskar mest i världen! Min haka var i golvet och leendet kunde gått runt huvudet om inte öronen suttit ivägen.
Vi landade hemma vid 2-3 på natten.

Söndagen bestod av sömn och massa mat. Kroppen va tömd
på energi. Jag säger bara fri bar,
Oj oj oj.
De va en kryssning på Söndagen med Niklas mamma och syrra. Åt
Och drack(alkohol fria drinkar)och myste.
En lagomt ösig resa :)

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards