~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 10 september 2014

Av Maria - 10 september 2014 10:11

Sitter med en skål gröt och tittar på big brother. Har precis kommit hem från gymmet. Vaknade vid 8 och tänkte att jag går och kör lite så kan jag bocka av de från dagens agenda.

Kl 12 ska vi åka till sandsborg och fika. En station från oss. Nära och bra :)

Kl 15 så är de tvättstuga. Jag älskar att tvätta. De luktar gott och är bara allmänt mysigt.

Ska ruska liv i min trötta sambo nu!

Jag längtar till våran båt. Jag kallar cinderella för våran båt. De däe med kryssning förr va att åka och supa sig redlös, festa och ha kul.
Nu åker vi i mys syfte. Jag är rätt trött på alkohol och att de ska drickas så fort man ska ses. Jag har börjat välja alkohol fira alternativ för kroppens och min egen skull. Levern har fått sitt under åren kan man säga. Stackarn.
Vad alla andra dricker rör mig inte men jag väljer för mig själv :)

Här är 2 alkohol fria mega super skit goda drinkar från båten ^^

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards