~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg under augusti 2014

Av Maria - 7 augusti 2014 05:08

Förr veckan hade jag så dumma pass sä jag fick sova på jobbet i 2 nätter för jag hann inte hem emellan så när fredagen äntligen kom var ja så trött så jag kände mig som en apatisk snigel!

I lördags kom min lillasyster hit och hälsade på.
Vi sprang på stan, åt glass, tog en sväng med djurgårdsfärjan, åkte häst och vagn igenom en bit av stan, åt på tgi fridays, kollade pride paraden, åt skit god Kina buffe, slingade mitt hår och massa mer.
De va så mysigt!
Hon åkte hem i tisdags och jag började jobba efter helgen kl 17 på tisdagen.

Jag köpte mina drömmars parfym ochså. Giorgio Armani - Si.
Maaaaaaaaagisk!!!!!

Vaknade av att de åskar nu på morgonen. Är så åskrädd så jag ligger under täcker och skriver.
Om man sneglar mot fönstret sä är de riktigt obehagligt ljus ute. De see ut som jordens undergång typ.
Huuuaa!

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards