~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 10 augusti 2014

Av Maria - 10 augusti 2014 19:27

När jag va liten gjorde pappa alltid sylt från egna jordgubbsplantor, pinfärka hallon direkt från busken och svartvinbär så fina att man kunde spegla sig i dom.
Jag har gått rätt länge och funderat på om jag inte ska ta och koka mig en burk sylt. De är bara 2 ingredienser. Renare sylt får man inte.
Köpte en liter jordgubbar igår (inte direkt från landet tyvärr) och idag slog jag till. Hela lägenheten luktade sylt och gissa om de luktade gott! De du behöver:
En liter hallon eller jordgubbar
3 deciliter socker
Koka i en kvart och ta bort skummet. Klaaaart och du har världens godaste sylt!

Av Maria - 10 augusti 2014 00:20

Detta helvetes spel som min syrra fick mig att börja spela driver mig till vansinne!!!!
Man ska ta en fyrkant igenom banor, undvika hinder osv.
De är obehagligt beroende framkallande och de enda som får mig att bli arg. Jag vet inte hur man blir arg, på riktigt alltså. De går inte, men dehär spelet.. Guuuud!

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards