~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 28 augusti 2014

Av Maria - 28 augusti 2014 20:06

Kollar på den serien. Helt magisk! Brudar som ska välja klänningar. Man bara gottar sig i fina, eleganta, tjusiga, glittriga klänningar.

Har haft en mysig dag på Ikea med Niklas, köpt massa ljus och lite
Nödvändiga hemma grejjer.
Vi testade deras brunch. 39 kr för
Medlemmar. Blev glatt Överraskad!
Små varmt, fil, flingor, Parma skinka, goda frallor, pannkakor, juice och massa annat. Kan verkligen rekomendera den brunch buffén:)

Sen på kvällen blev de lite schlager afton. Satt och sjöng med Alla möjliga låtar och hade de mysigt^^
De är tur Niklas har hörlurar till sin dator och inte hör allting hihi

Av Maria - 28 augusti 2014 07:30

Igår, synen av ett uppsprätt isterband och tok svullet. Ja vet Inte hur jag ska beskriva att de såg ut men äckligt va de. De gick lixom att öppna och få en guidad tur i fingret.
Idag, lite svullet och ett pytte streck. Jag är så glad över att jag fått grymmaste Läkhuden.
Tack pappa för det! :)

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards