~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 19 januari 2015

Av Maria - 19 januari 2015 06:53

Vaknade kl 5 imorse, utvilad men kanske aningens seg efter helgens jobb.

Såg ett avnsitt av homeland sen klev jag upp, gjorde frukost och dök ner i specialpedagogik boken. Vi ska fördjupa oss i en utvecklingsstörning, en neuropsykiatrisk och somatiska funktionsnedsättninga

En fördjupning om Downss Syndrom är klar, en neuropsykiatrisk om Aspergers är snart klar och den somatiska har jag inte valt än.


Jag kände att jag ville komma igång då de tar en stund att göra en fördjupning och för att hålla motivationen uppe så vart de en liten paus och ett inlägg här ^^


Ska passa på att tipsa om prickigarutan.se

Så himla fina inrednings grejjer. Jag ska lägga en beställning innan jag ska plugga vidare :D


Dagens plugg musik, hittade lite gamla godingar i en lista jag helt glömt bort :D


Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards