~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 3 januari 2015

Av Maria - 3 januari 2015 12:18

Har spenderat 11 dagar i norrland. NEVER AGAIN!

Började hos pappa i stan med vårat julfirande som va mycket mysigt sen åkte jag till landet ingenstans till mamma och firade jul. Åkte till pappa dagen efter då jag fick panik över att de va så äckligt kallt och tomt.

Vi åt smörgåstårta på julafton. Magiskt! Kan inte förstå detta äcklande med köttbullar, prinskorvar och annat     

 

   

Man blir inte så upphetsad av detta plus 28 minus. Fint men sten dött.


Pappa och jag åkte till stan och birsta. Mysbyxornas och fula klädernas paradis. Var handlar folk? myrorna?

Syrran och brorsan kom in en dag. Vi käkade på Bite Line och smög runt på sundsvalls tomma gator.

     

     

Nyårsafton kom  till våran stora lycka. Vi var 4 överlyckliga själar som skulle lämna torrsvall.  Mamma, gladast av alla som äntligen skulle få shoppa i riktigt butiker, syrran och brorsan som skulle få ser lite liv och rörelse och umgås med mig^^


Vi firade nyårskvällen med middag inne istan på Drottninghof. 3 rätters för  bara 399 kr. Så billigt!

Förrätten var  Rökt renröra med rårörda lingon och tunnbröd.

Huvudrätten var  Hjortfile med västerbotten creme och örtsky potatisgratäng.

Efterrätten var Friterad vaniljglass med kolasås

Nåt så vansinnigt gott har jag aldrig ätit!


             


Denh 1 januari fyllde mamma år., Dom bodde i globens hotell så de är bara meter från oss så dom kom över på fika. Jag hade ordnat tårtkalas ^^

 


Gjorde första jobbdagen idag på ,malmen efter ledigheten. Skönt att vara igång igen. Nu ska jag njuta av att vara hemma med min fästman. Gud som jag saknade han när jag satt i norrland och frös  

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards